برگزیده ها
فعالیت نوروزی مجتمع خدمات بهزیستی روستایی بهار

مازندمجلس: به مناسبت فرا رسیدن نوروز مجتمع خدمات بهزیستی روستایی بهار قادی محله آمل تعدادی سبد غذایی برای توانخواه های خودش تهیه و توزیع کرد

مازندمجلس: در همین راستا رضا ادهمی مدیریت این مجتمع در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت. این پیام به شرح ذیل است: نوروز سرآغاز شکوفایی تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال هاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تانیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی و سازمان بزرگ بهزیستی است.

اینجانب ضمن تبریک و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر آرام مدیرکل محترم بهزیستی استان و معاونین محترم و ریاست حراست اداره‌کل و همه کارکنان خدوم بهزیستی استان در سالی که گذشت و بااستعانت ازآفریدگار جهان فرارسیدن بهاران شکوهمند راکه هنگامه تجلی مواهب الهی برسرطبیعت است را خدمت هموطنان ایران اسلامی و هم استانی های عزیز و همشهری‌های عزیزم تبریک عرض می نماییم .

امید است با یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود(ع)  و با پیروی از رهبری های رهبرعظیم الشان انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)سالی پرازخیرو برکت داشته باشیم.

رضا ادهمی

مدیریت مجتمع خدمات بهزیستی روستایی بهار قادی محله (شهرستان آمل)

بهزیستی آمل پیام نوروزی خدمات رفاهی مازندمجلس