برگزیده ها

مازندمجلس: دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص اظهارات ضد ایرانی بن سلمان گفت: وی لفظ شر را از اسرائیل برداشت و به کشورهایی داد که نوعاً تامین کننده صلح و ثبات در منطقه هستند و این یک خطای ناشی از کم عقلی است که پاسخ آن را زمان خواهد داد.

مازندمجلس:
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه دیدار از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف که امروز دوشنبه انجام گرفت، در خصوص حمله به سفارت ایران در انگلیس گفت: این یک بازی پینگ پنگی است و همزمان با آن یکی از رهبران کشورهای منطقه ما یک سرفه 14 میلیارد پوندی کرد؛ به البطع این باید به یک شکلی پاسخ داده می‌شد که به شکل مفتضحانه‌ای انجام شد.
 وی در خصوص اظهارات بن سلمان در انگلیس که ایران و برخی کشورها را کشورهای شرور خوانده بود، افزود: این فرد در آنجا نکته‌ای را گفت. آنها در حیات سیاسی خود در کشورهای اسلامی با ترویج گروه‌های تکفیری مرزهای خونین ایجاد کردند؛ در منطق و ادبیات سیاسی ما اسرائیل یک کشور شرور است، بوش که به افغانستان و عراق حمله کرد شرور بود و تروریست سازان شرور هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: وی لفظ شر را از اسرائیل برداشت و به کشورهایی داد که نوعاً تامین کننده صلح و ثبات در منطقه هستند و این یک خطای ناشی از کم عقلی است که پاسخ آن را زمان خواهد داد.
کشورهای منطقه سیاسی اسرائیل انگلیس امنیت اظهارات سلمان شورای شمخانی