برگزیده ها
دامادی: سیاست گذاری های بخش مسکن باید فارغ از مسائل سیاسی باشد

مازندمجلس: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فارغ از دولت ها و تغییرات سیاسی در کشور باید براساس مبانی علمی سیاست گذاری ها را در بخش مسکن تدوین کنیم

مازندمجلس: محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در برنامه "گفت و گوی اقتصادی" رادیو گفت و گو درخصوص اینکه بخش مسکن به مثابه موتور محرکه توسعه اقتصادی است، اظهار کرد: یکی از راس های اصلی مثلث اقتصاد مسکن است و ما همچنان در این بخش دچار رکود هستیم که اگر چرخ این بخش به حرکت درآید می توانیم انتظار داشته باشیم که بازار اقتصاد به سمت موفقیت های بیشتر پیش برود.

وی با بیان اینکه ابتدا باید در بخش مسکن سیاست گذاری ها را ثابت کنیم، افزود: فارغ از دولت ها و تغییرات سیاسی در کشور باید براساس مبانی علمی سیاست گذاری ها را در این بخش تدوین کنیم.

دامادی تصریح کرد: متاسفانه دولت به بخش مسکن ورود پیدا کرده و با بخش خصوصی رقابت می کند که این امر نمی گذارد موتور محرکه اقتصاد به چرخش در بیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بسته های های حمایتی که دولت درنظر می گیرد باید واقعی باشد و تسهیلاتی که برای بخش مسکن ارائه می دهد باید به اندازه ای باشد که مردم بتوانند قدرت خرید مسکن را پیدا کنند.

وی تاکید کرد: هر فعالیتی که در دولت به خوبی انجام پذیرد مورد حمایت نمایندگان ملت قرار می گیرد و در صورتی که تخلفی انجام بگیرد وظیفه نظارتی ما حکم می کند که موضوع را پیگیری کنیم.

دامادی ادامه داد: دولت نباید در بازار مسکن رقابت کند، زیرا بخش خصوصی توان رقابت با دولت را ندارد.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سال هاست که در خصوص احیای بخش فرسوده در کشور شعار می دهیم، اما در عمل کاری انجام نشده و لازم است که راهکارها به صورت جامع نوشته و تدوین شود.

دامادی مازندران ساری سیاست مسکن