برگزیده ها
فضا برای مدیریت بانوان در مازندران مهیا است

مازندمجلس: قاسمی طوسی گفت: سند راهبردی بانوان بر اساس توانمندی‌های بانوان استان و منابع در اختیار سازمان، عملیاتی خواهد شد.

مازندمجلس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: فضا و رویکرد برای مدیریت بانوان در استان باز و مهیا است.

سمیه قاسمی طوسی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به انجام برنامه‌های هفته زن، از جمله آنها به برنامه تجلیل از بانوان نخبه استان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: فضا برای مدیریت بانوان در استان مهیا است.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران، بر بررسی دقیق و برنامه‌ریزی بر اساس توانمندی‌های بانوان، نیاز جامعه هدف، محدودیت منابع و تشریک مساعی تأکید و خاطرنشان کرد: سند راهبردی بانوان بر اساس توانمندی‌های بانوان استان و منابع در اختیار سازمان، عملیاتی خواهد شد.

قاسمی طوسی با اشاره به سند چشم‌انداز و واگذاری ۳۰درصدی مناسب مدیریتی به بانوان، بر برگزاری جلسات در این رابطه اشاره کرد و افزود: این فضا و رویکرد باز است.

وی با بیان اینکه خلقت خداوند نه بر مبنای تبعیض بلکه بر مبنای تفاوت است، گفت: سازمان ملل بر همین اساس روزی را به نام عدالت اجتماعی مشخص کرد و از همه کشورها درخواست کرده تا در این راستا گام بردارند.

مازندران استانداری امور بانوان مدیریت بانوان قاسمی طوسی