برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه موقت تهران گفت: آن کسانی که انقلابی بودند در آخر صف قرار داشتند نه اینکه خود را در صف نخست قرار دهند. اگر از یکدیگر جدا شده ایم و دور افتاده ایم، مشکل را در طرف مقابل نبینیم، در خودمان ببینیم.

مازندمجلس:

محمدحسن ابوترابی فرد طی سخنانی در مراسم گردهمایی اساتید بسیجی تهران با بیان اینکه علامه طباطبایی بر این بارو است که قرآن و اسلام بیشترین اهتمام را به حیات اجتماعی بشر داشته است، گفت: صبر در آموزه های دینی به معنای سکون نیست، به معنای ایستادگی و مقاومت است و بدون صبر گوهر ظفر به دست نمی آید و ما باید کاستی های خود را با صبر جمعی رفع کنیم.
وی افزود: در کنار هم بودن، باهم بودن معنای صبر جمعی است و در جامعه اسلامی توصیه اکید به صبر جمعی شده است تا همه کنار هم باشیم. تفاوت های فکری اخلاقی و سیاسی و به طور کلی عوامل تفرقه در جامعه زیاد است و به راحتی می تواند باعث جدایی شود، پس باید به ریسمان الهی چنگ زد و از تفرقه دور شد.
ابوترابی فرد با بیان اینکه ما می‌توانیم کنار هم باشیم گفت: آن کسانی که انقلابی بودند در آخر صف قرار داشتند نه اینکه خود را در صف نخست قرار دهند،اگر از یکدیگر جدا شده ایم و دور افتاده ایم، مشکل را در طرف مقابل نبینیم، در خودمان ببینیم.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مالک اشتر انقلابی در این دانشگاه بود، آیا استادی بود که او را نشناسد یا با او مشکلی داشته باشد؟ پس اگر امروز چنین نیست، من اشکال خودم را به گردن دیگران نیاندازم.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از موارد صبر، بهره گرفتن از آن در برابر دشمن است، گفت: مبادا صبر ما از صبر آمریکایی ها کمتر باشد که اگر چنین شود فاتحه مان خوانده است. در جنگ هم همین بود و اگر صبر ما از دشمنان بعثی بیشتر نبود امروز خبری از انقلاب اسلامی نبود.
ابوترابی فرد با بیان اینکه ما همواره در برابر دشمن با کمترین هزینه پیروز شده ایم، تصریح کرد: دلیلش این است که ما صبر پیشه کرده ایم و توانسته ایم به نتیجه برسیم.
وی در پایان با بیان اینکه ما باید ارتباطات مان را باهم قوی کنیم تا جامعه مان قوی شود، اظهار کرد: اقتدار امروز ما در سایه امامت و امت وفادار است. قدرت دفاعی برآمده از نیروی همسو و همراه که در جبهه مقاومت امروز شکل گرفته است یکی از همین موارد ارتباط منسجم با یکدیگر است.
اینکه امروز معنای یکدیگر اسلامی ابوترابی جامعه انقلابی تفرقه موارد برابر مقاومت خودمان ببینیم داشتند باشیم