برگزیده ها

مازندمجلس: محمد حسین رنجبران گفت: مهم‌ترین دغدغه مسئولان مجلسی، دولتی و امنیتی با هر طرز تفکری، با توجه به نقش فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی در اغتشاشات، ساماندهی فضای مجازی بود.

مازندمجلس:  مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی: احتمالا وزیر کشور تصمیم شورای عالی امنیت ملی را فراموش کرده است.به گزارش نامه نیوز محمد حسین رنجبران  با اشاره به مصاحبه وزیر کشور با روزنامه ایران که مدعی شده بود از همان روز پنج‌شنبه به معاون سیاسی صدا و سیما گفتم "صحنه‌های آتش زدن خیابان را هم نشان دهید"، افزود: از همان روز پنج‌شنبه صدا و سیما قصد داشت خبر این اغتشاشات و ناامنی‌ها را پخش کند اما به‌دلیل وجود دیدگاههای مختلف در این زمینه نظر شورای عالی امنیت ملی را رعایت کرد.
وی با تأکید بر اینکه رسانه ملی در روز شنبه نهم دی که روز سوم اغتشاشات بود با تصمیم شخص رییس سازمان، پوشش این اتفاقات را آغاز کرد، گفت: آقای دکتر علی‌عسکری روز شنبه نهم دی رأساً و با مسئولیت خود تصمیم به پوشش این اغتشاشات گرفت و شخصاً چگونگی هدایت تصویری آن را اداره کرد.
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به تقدیر جمعی از سیاسیون و شخصیت‌های تأثیرگذار نظام از عملکرد هنرمندانه رسانه ملی در کنترل این اغتشاشات تصریح کرد: به‌لطف خدا و تلاش همکاران سازمان به‌ویژه تلاشهای متعهدانه برادران معاونت سیاسی و هدایت و تصمیم به‌موقع ریاست محترم سازمان، رسانه ملی توانست با نوع پوشش خود صف معترضان را از اغتشاشگران جدا کند و آرامش را به کشور بازگرداند و این حرف ما نیست بلکه بسیاری از آدمهای تأثیرگذار چنین نظری دارند.
رنجبران به تلاشهای آمریکا برای تحریم سنگین صدا و سیما بعد از اغتشاش‌های دی ماه اشاره کرد و گفت: همین تلاش آمریکا علیه رسانه ملی بلافاصله بعد از جمع شدن این اغتشاشات دی ماه چه‌چیزی را نشان می‌دهد، جز تأثیرگذاری رسانه ملی؟
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رییس سازمان هیچ خط قرمزی برای ما بالاتر از منافع ملی نیست، افزود: توصیه می‌کنیم همه سیاست‌ورزان و مسئولان این توصیه و تأکید رهبر انقلاب را در عمل پیاده کنند و به مسائل اصلی بپردازند.
وی راجع به جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان مربوط بعد از این اغتشاشات تصریح کرد: به‌دلیل محرمانه بودن این جلسه نمی‌توانم چیزی از آن نقل کنم اما می‌توانم به آن اشاره کنم که مهم‌ترین دغدغه مسئولان از مجلسی و دولتی و امنیتی در این جلسه با هر طرز تفکری و با توجه به نقش فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی در این اغتشاشات، ساماندهی فضای مجازی بود و اتفاقاً شخص وزیر محترم کشور هم این موضوع را اولویتی ویژه و در صدر کارهای آینده دانست اما نمی‌دانم چرا بعد از گذشت دوماه عزیزان مسئول این موضوع مهم و اساسی را فراموش کرده‌اند و گویی نمی‌خواهند سخنی از آن بگویند.


رسانه اغتشاشات روابط اشاره تصمیم عمومی مسئولان شورای تلاشهای انقلاب محترم آمریکا مجازی رهبر موضوع تصریح توصیه تأکید پنج‌شنبه فراموش امنیت سیاسی افزود هدایت اینکه به‌دلیل تأثیرگذار