برگزیده ها
«پایتخت» مراحل پایانی تولید را می‌گذراند/ سنگ تمام گذاشتیم

مازندمجلس: تهیه کننده سریال «پایتخت» با اشاره به جذابیت های فصل پنجم، بیان کرد که همه گروه سعی کرده اند سنگ تمام بگذارند.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ؛ الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه تولید فصل پنجم سریال به کارگردانی سیروس مقدم در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر انجام مراحل نهایی تیتراژ، موسیقی و تصحیح رنگ را طی می کنیم.

وی ادامه داد: البته اکنون نمی توانم درباره تیتراژ توضیح بیشتری دهم چون دو طرح در نظر داریم که باید دید کدام یک عملی می شود.

غفوری با اشاره به فصل پنجم سریال «پایتخت» تصریح کرد: ما همه تلاش خود را برای جذاب شدن سریال انجام داده ایم که از انتخاب طرح و قصه تا گروه و لوکیشن ها را در برمی گیرد و سعی کردیم سنگ تمام بگذاریم.

تهیه کننده «پایتخت» در پایان درباره مراحل فنی کار شامل جلوه های ویژه بصیری اظهار کرد: کارهای فنی این سریال زمان زیادی را به خود اختصاص داد و هنوز هم به پایان نرسیده است.

جلوه های ویژه بصری سریال توسط فرید فصیحی در حال انجام است و موسیقی این سری نیز مانند فصل های گذشته «پایتخت» توسط آریا عظیمی‌نژاد ساخته می شود.

سریال «پایتخت ۵» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن رسانه ملی برود.
سریال پایتخت مراحل غفوری درباره موسیقی پایان رسانه تیتراژ سیروس الهام تولید کارگردانی کننده