برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد گفت: بقایی در ملاقات‌هایش ارزش‌های اسلامی را زیر پا می‌گذاشت و ما هم از دیدن این چیزها ناراحت می‌شدیم.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد  با اشاره به تاثیر فراوان مشایی و بقایی در تفکرات احمدی نژاد، اظهار کرد: تصمیماتی که از شخص احمدی‌نژاد در چند ماه اخیر شاهد بودیم، به طور قطع و یقین متعلق به خودش نیست، بلکه با تأسی و پیروی از بقایی و مشایی اقدام به چنین حرکت‌های می‌کند.
به گزارش نامه نیوز تصریح کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی که با احمدی‌نژاد کار می‌کردند به دلیل رفتارهای مشایی و بقایی از او فاصله گرفتند.
امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم با اشاره به تفکرات بقایی، گفت: بنده در دولت کارهای فرهنگی انجام می‌دادم و اختلاف نظر شدیدی هم با شخص بقایی داشتم، چرا که او حرکاتی بر خلاف ارزش‌های اسلامی انجام می‌داد.
امیری‌فر تصریح کرد: بقایی در ملاقات‌هایش ارزش‌های اسلامی را زیر پا می‌گذاشت و ما هم از دیدن این چیزها ناراحت می‌شدیم، به‌علاوه بقایی با خط مشی بسیج و ارزش گذاری برای نماز مخالفت می‌کرد.
رئیس شورای فرهنگی در دولت احمدی‌نژاد گفت: زمانی که می‌خواستیم به مساجد، نهادهای فرهنگی، حوزه‌های علمیه و بسیج کمک کنیم، بقایی اجازه نمی‌داد اما از آن طرف به ساختارشکنان و کسانی که ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کردند، پول‌های کلان می‌داد.
وی اضافه کرد: در طول سالهایی که امام جماعت نهاد ریاست جمهوری بودم حتی یک بار هم ندیدم در نماز جمعه شرکت کند و اعتقادی به مراجع، علما و رهبری نداشت.
امیری فر با تاکید بر اینکه چندین بار احمدی نژاد را نصیحت کردیم که به بقایی سِمت ندهد، اما او نپذیرفت و تفکر خود را دربست در اختیار بقایی قرار داد، اظهار کرد: برای احمدی‌نژاد فقط یک چیز مهم است و آن محکوم نشدن بقایی است! لذا تمام هجمه‌ها به قوه قضائیه هم به‌خاطر نجات بقایی است، بنابراین اگر قوه قضائیه بقایی را محاکمه نکند قطعا احمدی‌نژاد مدافع این قوه می‌شود.
بقایی احمدی‌نژاد احمدی اسلامی ارزش‌های مشایی فرهنگ فرهنگی ریاست می‌داد قضائیه جمهوری شورای تصریح امام رهبر جماعت امیری‌فر تفکرات اظهار اشاره متعلق رهبری نداشت مراجع اعتقادی حرکاتی چندین نصیحت محکوم محاکمه بودیم تصمیماتی کردیم مدافع