برگزیده ها

مازندمجلس: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: عدم تعهد به برنامه های اعلامی ربیعی را به مسلخ استیضاح برد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی بررسی استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین مقصودی در موافقت با استیضاح گفت: امروز اوضاع و احوال وزارت تعاون تعطیلی است؛ اوضاع و احوال کارگران که صاحبان انقلاب هستند خوب نیست، امروز وزارت کار قصه ای پرغصه شده است.

عضو فرکسیون امید مجلس خطاب به ربیعی گفت: شما از تیر ماه ۹۶ یک روستایی را هم بازنشسته نکردید، هر بار که به شما گفتیم، گفتید آقای نوبخت پول نمی دهد. برای گرفتن پول بیمه بازنشستگان لابی گری کنید نه برای باقی ماندن در مسند قدرت.

وی اظهار داشت: اگر پیام تحصن بازنشسگان و صدای کارگران فولاد را می شنیدید اعتراضات اخیر به وجود نمی آمد. این صداها را نشنیدید که اعتراضات مردمی ایجاد شد.

مقصودی خطاب به دولت گفت: اگر می خواهید به دنبال اصلاحات بروید آقای ربیعی را بردارید. اگر رئیس جمهور صدای مردم و نمایندگان را می شنید آقای ربیعی را نیز مانند آقای فانی مجبور به استعفا می کرد اما آقای روحانی صدای مردم را نشنید.

وی خطاب به نمایندگان اظهار داشت: برای اصلاحات واقعی و شنیدن صدای مردم و کارگران به رفتن ربیعی رای مثبت بدهید.

وی تصریح کرد: ربیعی به دلیل عدم تعهد به برنامه های خود به مسلخ استیضاح رفت. مجلس عزت خود را از دست داده است اگر می خواهید عزت مجلس بازگردد به استیضاح رای موافق دهید.

ربیعی استیضاح کارگران تعاون مقصودی اعتراضات اظهار اصلاحات نمایندگان خواهید اوضاع موافقت برنامه امروز احوال وزارت