برگزیده ها
رئیس جمهور در صورت شنیدن صدای مردم ربیعی را مجبور به استعفا می‌کرد

مازندمجلس: نماینده سبزه‌وار در مجلس، گفت: با تأکید بر اینکه اگر صدای کارگران و بازنشستگان شنیده می‌شد اغتشاشات رخ نمی‌داد، گفت: اگر رئیس جمهور صدای مردم را می‌شنید ربیعی را مجبور به استعفا می‌کرد.

مازندمجلس:، حسین مقصودی نماینده مردم سبزه‌وار در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) در صحن علنی مجلس و در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: امروز اوضاع و احوال وزارت رفاه بیمار است و این وزارتخانه که با تمام لایه‌های جامعه، کارگران، عشایر و زنان بی‌سرپرست سروکار دارد تحت مدیریت آقای ربیعی است. 

وی با اشاره به اینکه اقشار مذکور به نظام بی‌اعتماد شده‌اند، ماجرای وزارت کار را قصه‌ای پرغصه برشمرد و اظهار داشت: در مجلس مصوب کرده بودیم که روستاییان بالای 60 سال که 10 سال حق بیمه دادند بازنشسته شوند اما از تیر امسال، وزارت رفاه یک نفر را بازنشست نکرده است.

مقصودی خطاب به ربیعی گفت: شما می‌گویید پول جهت پرداخت به بازنشستگان روستایی به ما نمی‌دهند؛ در حالی که شما باید به جای لابی‌ کردن جهت چند صباح بیشتر در قدرت ماندن برای گرفتن حق و حقوق بازنشستگان لابی می‌کردید.

وی با ذکر اینکه اگر یک قالی‌باف یک روز بر سر کار نرود بیمه او قطع می‌شود، اظهار داشت: اوضاع این وزارتخانه عریض و طویل را بنگرید اگر صدای کارگران و بازنشستگان را می‌شنیدید این اغتشاشات به وجود نمی‌آمد.

نماینده مردم سبزه‌وار در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر رئیس جمهور پیام مردم را می‌شنید قطعاً آقای ربیعی را هم مانند آقای فانی مجبور به استعفا می‌کرد.

وی با یادآوری اینکه کارگران بسیاری دو سال است که عیدی نگرفته‌اند، عنوان داشت: بیایید برای اصلاحات واقعی و شنیدن اعتراضات کارگران به رفتن آقای ربیعی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی رأی مثبت دهیم.

مقصودی در ادامه خطاب به نمایندگان، گفت: مجلس دهم عزت خود را از دست داده است؛ اگر می‌خواهید امید در دولت تدبیر و امید به کارگران و بازنشستگان برگردد به این استیضاح رأی دهید.

نماینده مردم سبزه‌وار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ربیعی تاکنون چند بار برای پاسخ به سؤال به مجلس آمده است، گفت: آقای ربیعی تبدیل به کیسه بوکس دولت شده است و به نفع ایشان است که با رأی نمایندگان در سمت دیگری مشغول شود.

ربیعی کارگران مقصودی وزارت اینکه بازنشستگان سبزه‌وار شورای نماینده اسلامی استیضاح اشاره جمهور اظهار نمایندگان موافقت وزارتخانه شنیدن مجبور استعفا امروز تعاون اوضاع اجتماعی می‌کرد