برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای ربیعی بعد از انتخاب وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی شما هم رئیس سازمان تامین اجتماعی شوید.

مازندمجلس: ابوالفضل حسن بیگی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی و معاونانش توانایی اداره کردن این وزارتخانه را ندارند. برای حفظ نظام باید امروز سخن حق بگوییم. متاسفانه طی دو سه سال گذشته با وجود فشارهای متعدد وزیر تعاون همچنان در این پست باقی مانده است و مدیرانش را که نوعا سن بالا دارند را هم در راس وزارتخانه نگه داشته است؛ در حالی که ایشان در جلسه رای اعتمادش صحبت از جوانگرایی کرده بود. چرا با جریان های احساسی همان  تیم مسن را در وزارتخانه نگه داشته‌اید؟
به گزارش نامه نیوز وی از نمایندگان خواست با رای عدم اعتماد به ربیعی وی را برکنار و وزیر قدرتمندتری را روی کار بیاورند و از وزیر جدید حمایت کنند.
نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به مجموعه‌های اقتصادی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر کل سرمایه و دارایی این وزارتخانه را به دلار تبدیل کنیم سرمایه این وزارتخانه بالغ بر 150 میلیارد دلار است که اگر در بانک سپرده گذاری شود سالی30 میلیارد دلار به آن سود تعلق می گیرد. مجلس با نیت خیرخواهانه برخی از ثروت کشور را در اختیار وزارت تعاون قرار داد تا به نیروهای مظلوم و محروم، بازنشستگان و کارگران این وزارتخانه خدمت کند.اما همانطور که می بینید این اتفاق نیفتاده است.
وی ادامه داد: سومین شرکت بزرگ منطقه یعنی شرکت ملی نفتکش، پتروشیمی ها، نیروگاه‌ها راه آهن و سایر مجموعه های بزرگ اقتصادی در قالب مجموعه شستا در اختیار این وزارتخانه است ولی سود ناشی از درآمدهای این مجموعه بزرگ اقتصادی به خزانه واریز نمی شود.درحالی که با شستا می توان یک کشور را اداره کرد اما کارگران و بازنشستگان تحت پوشش وزارت تعاون در وضعیت خوبی زندگی نمی کنند.
حسن بیگی همچنین مدعی شد: ربیعی با بانوان نیز احساسی و روانی برخورد می کند وبا گذاشتن یک مدیر زن در مجموعه وزارتخانه تمام زنان را بازیچه خود قرار داده است.ربیعی با انتصاب یک مدیر زن به تمسخر زنان می پردازد، اما به عنوان کسی که همسرش فوت کرده اشک هایش را در کنار مردم و در تلویزیون نشان میدهد. او هموارده با کارهای احساسی می خواهد مدیریت کند
وی از نمایندگان مجلس خواست تا با رای عدم اعتماد به ربیعی زمینه حضرو وزیر قدرتمندتری را در کابینه دولت دوازدهم به وجود آورند.
وزارتخانه ربیعی مجموعه تعاون احساسی وزارت اجتماعی اقتصادی قدرتمندتری اعتماد خواست میلیارد کارگران بازنشستگان اختیار نمایندگان سرمایه امروز بازیچه برخورد روانی بانوان عنوان همسرش نماینده میدهد تلویزیون اداره