برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که وزارت کار برای اشتغال جوانان در مناطق مرزی چه کاری انجام داده است؟ گفت که در صورت عدم جذب این جوانان ما دچار مشکلات امنیتی خواهیم شد.

مازندمجلس: شهاب نادری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس و در موافقت با استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای ربیعی برای بیکاری جوانان نقاط صفر مرزی چه کاری انجام داده است؟ ما بارها این مطالبه را از ایشان داشتیم، چرا که اگر ما این جوانان را جذب نکنیم،‌ آن‌ها جذب کومله، داعش و دموکرات می‌شوند و مشکلات امنیتی به وجود می‌آید. طبیعتا شما باید فرق بین مقوله امنیتی و آسیب اجتماعی را بیشتر از ما درک می‌کردید.
این نماینده مجلس خطاب به ربیعی گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری کشور در اختیار شماست مثل شستا و بازنشستگی که هیچگاه مدیریت نداشتند. شما متولی کارگران هستید ولی برای آن‌ها و بازنشستگان چه کاری انجام دادید.
نماینده مردم پاوه در مجلس در ادامه سوء مدیریت، عدم کارآمدی،‌ پایین بودن نرخ بازدهی سرمایه‌گذاری و عدم توجه به اشتغال را از مشکلات وزارت کار عنوان و خاطرنشان کرد: خط فقر ۲.۵ میلیون تومان است و به برکت مدیریت شما در حوزه رفاه در ۶ سال گذشته ۸۰ درصد جامعه ایران زیر خط فقر هستند. شما مسئول اشتغال کشور نیستند ولی ۴۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی دست شماست. باید اعضای هیات مدیره این شرکت‌ها را اعمال می‌کردید.
نادری در پایان اضافه کرد: ماحصل دوره مدیریت شما این بود که ارزش دارایی سرمایه گذاران به ۲ درصد تنزل پیدا کرد، اگر وزارتخانه طبیب شما نبود و سرمایه را در بانک می‌گذاشتیم ۲۰ درصد ارزش افزوده برای کارگران داشت.

ربیعی جوانان مدیریت نادری آن‌ها اشتغال نماینده سرمایه‌گذاری شماست کارگران فقر سرمایه می‌کردید می‌شوند نکنیم استیضاح موافقت کومله دموکرات مشکلات اجتماعی امنیتی