برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه را تبریک گفت.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر رشید به شرح ذیل است:

برادر ارجمند حضرت حجت  الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاس و ستایش نثار ذات ذوالجلال حضرت حق تعالی، که انوار کرامتش زوایای وجود را روشنی بخشید و فضای جان مؤمنان را با چلچراغ هدایتش تا ابد فروزان کرد و از فروغ آن عشقی آفرید که انسان موحد را سرازپا نشناخته راهی میادین جهاد و ایثار و شهادت کرد. 

سپاس خدای عزیز و مهربانی که تنعم در فضای معطر انقلاب اسلامی را به عاشقان خمینی (ره) ارزانی داشت و علم حمایت از دین وارزش های متعالیش را به دوش خواص اولیایش نهاد. 

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان مبارک مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تبریک گفته و از محضر حضرت حق تعالی توفیق روزافزون و سرافرازی برای جنابعالی در انجا خدمات برجسته به نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز و شریف مسئلت دارم.

اسلامی سرلشکر انقلاب تبریک انتصاب صادقی الاسلام سمت تعالی جنابعالی عبدالله والمسلمین نماینده پاسداران