برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم شاهین‌دژ و میاندوآب در مجلس گفت: آقای ربیعی فعال‌ترین وزیر در بین وزرای دولت است و به همه استان‌ها سر زده است.

مازندمجلس: جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فعال‌ترین وزیر در بین وزرا آقای ربیعی است و به همه استان‌ها سر زده است، اظهار داشت: ربیعی فرزند جوادیه و فرزند خانواده‌ای است که فقر را در آغوش گرفته است.

وی افزود: ۴۰ سال است که ربیعی را می‌شناسم؛ وقتی گریه می‌کند، می‌گویند چرا گریه می‌کند و وقتی گریه نمی‌کند، می‌گویند چرا گریه نمی‌کند؟

این نماینده مجلس ادامه داد: در سال آخر پیروزی انقلاب، گویا همه نیازهای نهفته تاریخ دهان باز کرد، شاهد بودم که آقای ربیعی در کردستان با یک نگاه جامع سراغ مقوله امنیت آمد و نگاه او به ستم‌های تاریخی که در حق مردم منطقه شده، امنیتی نبود، به همین دلیل اولین مجله به زبان کردی با مدیریت علی ربیعی منتشر شد.

محبی‌نیا با اشاره به انتقادات موافقان استیضاح نسبت به وضعیت صندوق‌های بازنشستگی گفت: فجایع صندوق‌های بازنشستگی از فجایع محیط‌زیست بیشتر است، اما ربیعی پرده از معایب این صندوق‌ها برداشت که امروز تبدیل به یک گفتمان شده است.

وی درباره مسئله آسیب‌های اجتماعی و مدیریت آن در این وزارتخانه نیز گفت: مشکل کشور ما این است که از مسائل اجتماعی و فقر، حمایت چندپاره می‌شود؛ بنابراین همه مسائل در اختیار وزارت رفاه نیست.

ربیعی محبی‌نیا اجتماعی استیضاح صندوق‌های بازنشستگی مسائل فقر مدیریت فجایع فرزند استان‌ها مخالفت نماینده امروز می‌کند می‌گویند