برگزیده ها
کواکبیان:اصلاح طلبان به شدت مخالفت استیضاح ربیعی هستند

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای می گویند اصلاح طلبان خواهان استیضاح وزیر کار هستند. ما اصلاح طلبیم و میگوییم که به شدت با این استیضاح مخالفیم

مازندمجلس: مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در مخالفت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده ای می گویند اصلاح طلبان می خواهند که استیضاح ربیعی رای بیاورد، در حالی که این طور نیست و ما ربیعی را صد درصد اصلاح طلب می دانیم.
وی افزود: فراکسیون امید مجلس که از اصلاح طلبان است امروز در رای گیری خود با این استیضاح مخالفت کردند چه طور عده ای میگویند که اصلاح طلبان می خواهند این استیضاح انجام شود.
وی اظهار کرد: اتفاقا آقای ربیعی ارتباط خوبی با فراکسیون مستقلین ونمایندگان ولایی مجلس دارد، این موضوع بسیار خوب است مگر چه ایرادی دارد.
کواکبیان گفت: کسانی که به آقای ربیعی می گویید آقای عباد! شما باید افتخار کنید که برادرعباد در زمانی در اطلاعات بوده؛ ما به افرادی که در راستای امنیت پایدار و خدمت به جامعه گام برداشتند افتخار می کنیم، عجیب است عده ای که در دولت های قبلی هم در کابینه بودند علیه اطلاعاتی بودن ربیعی این گونه سخن می گویند.

مجلس استیضاح کواکبیان فراکسیون امید اصلاح طلبان ربیعی