برگزیده ها

مازندمجلس: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ از روز اول که ربیعی در دولت مسئولیت گرفت، با او مخالف بودم.

مازندمجلس: محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز در سخنانی در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما پیش‌بینی‌هایی چهار سال قبل داشتیم و گفتیم فردی که برای تصدی وزارت کار معرفی شده است به دلیل‌ ویژگی‌هایی که دارد متناسب با این وزارتخانه نیست و براساس این پیش‌بینی‌ها ارزیابی‌ ما این است که وضعیت اسف‌باری در شرایط اقتصادی کشور شاهد هستیم.
وی با اشاره به سخنان نمایندگان مجلس به وی اظهار داشت: دوستان می‌گویند شما که در این مدت از ربیعی سوال کردید و به او کارت زرد دادید و امسال هم می‌خواستم در مخالفت با او حرف بزنم ولی با لابی‌گری‌های او مانع از کار من شدند. گفتند مشکل شما فردی است. از روز اول که ربیعی در دولت مسئولیت گرفت، با او مخالف بودم. من از هیات رئیسه می‌خواهم فیلم مخالفتم با آقای ربیعی در سال 92 از سوی هیات رئیسه پخش شود.
این نماینده اصولگرای مجلس افزود: من از همان ابتدا گفتم فارغ از مسئولیت‌های شما در سال‌های گذشته که در وزارت اطلاعات بودید اقداماتی انجام دادید ولی وضعیت کنونی وزارت کار باید مبنای عمل ما باشد. آقای محبی‌نیا! گفتید آقای وزیر متولد جوادیه و متولد فقر است. من سوالم این است که آقای ربیعی منزل شما در شمال جنوب است یا شمال شهر؟ چند صد میلیونی است یا چند میلیاردی؟ فرزندان شما چه می‌کنند؟
به دلیل عدم پخش فیلم وی، پورابراهیمی از ادامه سخنرانی امتناع کرد. پزشکیان نیز که در این لحظه مدیریت صحن مجلس را برعهده داشت، گفت که این مجلس تنها برای ما نیست و شما هم عضو هیات رئیسه بوده‌اید و می‌دانید ممکن است مشکلی در پخش فیلم مشکل ایجاد شود. 
مقرر شد تا تاج‌گردون پشت تریبون قرار گرفت و پورابراهیمی مجددا پس از سخنان تاج‌گردون و رفع مشکل سخنرانی خود را ادامه دهد.
ربیعی پورابراهیمی رئیسه وزارت پخش ادامه سخنرانی تاج‌گردون دادید مخالف وضعیت سخنان متولد