برگزیده ها
ویژگی‌های ربیعی متناسب با مأموریت‌های وزارت کار نیست/ در جلسه رأی اعتماد با لابی‌گری اجازه ندادند صحبت کنم

مازندمجلس: نماینده مردم کرمان گفت: ویژگی‌های آقای ربیعی متناسب با مأموریت‌های وزارت کار نیست و در جلسه رأی اعتماد هم با لابی‌گری اجازه ندادند من صحبت‌هایم را در مخالفت با وی مطرح کنم.

مازندمجلس:، محمدرضا پورابراهیمی در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 22 اسفند 96) گفت: در زمان رأی اعتماد برای آقای ربیعی در ابتدای دولت یازدهم برای تصدی وزارت کار ما عنوان کردیم که ویژگی‌های آقای ربیعی متناسب با مأموریت‌های این وزارتخانه نیست و امروز براساس همان پیش‌بینی‌ها ارزیابی ما از عملکرد آقای وزیر در طول 4.5 سال گذشته این است که وضعیت بسیار اسف‌باری را ما امروز در شرایط اقتصادی کشور شاهد هستیم.

وی افزود: من می‌خواستم در جلسه رأی اعتماد آقای ربیعی در دولت یازدهم به عنوان مخالف وی صحبت کنم اما به هر دلیل لابی‌گری کردند و اجازه ندادند من مطالبم را مطرح کنم. مطلب من در مورد آقای ربیعی یک موضوع فردی نیست، بنده از روز اولی که آقای ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی در دولت یازدهم بود با وی مخالف بودم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:  آقای ربیعی در طول سوابق کاری خود کارهایی انجام داده اما امروز عملکرد وی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنای تصمیمات ما باید باشد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آقای محبی‌نیا گفتند که آقای ربیعی در یک منطقه فقیرنشین به دنیا آمده و بزرگ شده، سوال من از آقای ربیعی این است که امروز منزل شما در کجاست؟ در شمال شهر است یا جنوب شهر؟ منزل شما چندصد میلیونی است یا چند میلیاردی؟  امروز وضعیت شما در بحث استفاده از ظرفیت‌ها چگونه است؟ فرزندان شما امروز در حوزه‌های مختلف چه‌کار می‌کنند؟ 

ادامه دارد...

ربیعی امروز وزارت پورابراهیمی یازدهم اعتماد عنوان اجتماعی مخالف وضعیت عملکرد تعاون لابی‌گری استیضاح موافقت ویژگی‌های متناسب اجازه مأموریت‌های ندادند