برگزیده ها

مازندمجلس: روز سه‌شنبه درحالی‌که سهام تکنولوژی با سود به دست آمده در همتایان وال‌استریتی خود تقویت شد، سهام آسیایی اندکی بالا آمد اما سود سهام چون قرار است امروز داده‌های تورم اعلام شود، محدود شد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه درحالی‌که سهام تکنولوژی با سود به دست آمده در همتایان وال‌استریتی خود تقویت شد، سهام آسیایی اندکی بالا آمد اما سود سهام چون قرار است امروز داده‌های تورم اعلام شود، محدود شد.  اعلام این داده‌ها می‌تواند سرنخی در مورد این که امسال چند مرتبه نرخ بهره افزایش خواهد یافت،   به دست دهد.

تاجران پیش‌بینی می‌کنند که سهام اروپا امروز با اندکی افت باز شوند. به این ترتیب انتظار می‌رود فوتسی انگلیس ۰.۱ درصد، داکس آلمان ۰.۰۵ درصد و کاک فرانسه ۰.۰۷ درصد افت کنند.

 گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن ام‌اس‌سی‌آی، ۰.۲ درصد بالا آمد. این شاخص بیشتر امروز را بین قلمرو مثبت و منفی در نوسان بود.

این شاخص به دنبال اعلام داده‌های مشاغل آمریکا در روز جمعه، روز دوشنبه ۱.۵ درصد جهش کرد. اشتغال آمریکا در ماه فوریه رشد قدرتمندی داشت، درحالی‌که کند شدن رشد دستمزدها باعث شد تا نگرانی‌ها در مورد افزایش تورم و افزایش سریع‌تر نرخ بهره فروکش کند.

اما عملکرد بالا و پایین شاخص‌های آمریکا در معاملات شبانه باعث شد تا شتاب رشد این شاخص کند شود.

روز دوشنبه شاخص‌های اس‌اندپی۵۰۰ وداوجونز با سنگینی تعرفه‌های اعلام شده هفته گذشته بر دوش صنایع، افت کردند، درحالی‌که رشد سهام تکنولوژی شاخص نزدک را به رکورد جدیدی ارتقا داد.

نیکی ژاپن  افت‌های اول امروز را جبران کرد و در نهایت ۰.۷ درصد بالاتر بسته شد. سود سهام تکنولوژی، ضررهای به وجود آمده در سهام فولادسازان و خودروسازان را که همچنان تحت تاثیر نگرانی از تعرفه‌های آمریکا هستند، جبران کرد.

ادامه دارد ...

امروز تکنولوژی آمریکا اعلام افزایش اندکی درحالی‌که جبران شاخص‌های تعرفه‌های داده‌های آسیایی معاملات دوشنبه