برگزیده ها

مازندمجلس: مذاکره کننده پیشین آمریکا با اشاره به دیدار پیش‌روی سران کره شمالی و آمریکا اعلام کرد، در حال حاضر توپ در زمین بازی رهبر کره شمالی است.

مازندمجلس:
به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان، وندی شرمن، مذاکره کننده پیشین آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران با اشاره به دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا در ماه مه گفت: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با این دیدار قادر می‌شود به رئیس‌جمهور آمریکا که قدرتمندترین رهبر در جهان است دسترسی داشته باشد. او می‌تواند با ترامپ پشت میز مذاکره بنشیند و در یک سطح مساوی قرار گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر از منظر کیم جونگ اون این مساله بزرگترین هدف است.
شرمن که در گذشته نیز مشاور ویژه بیل کلینتون، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در امور کره شمالی بود با مادلین آلبرایت، وزیر خارجه وقت در سال ۲۰۰۰ به این کشور سفر کرد.
شرمن با بیان اینکه باور ندارد کیم جونگ اون به دنبال خلع سلاح هسته‌ای باشد گفت: او از ورود آمریکا به روند مذاکرات با کره شمالی خشنود است.
این مقام پیشین آمریکا گفت: گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند مطرح شود. اگر رئیس‌جمهور فکر کند که آنها کاملا باید به سمتی بروند که آمریکا می‌خواهد،  در این صورت ما به توافقی دست نمی‌یابیم و احتمال دارد که خود را در جنگ بیابیم.
آمریکا شمالی رهبر رئیس‌جمهور پیشین هسته‌ای رئیس‌ می‌تواند دیدار مذاکره دنبال