برگزیده ها
آقای آخوندی کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

مازندمجلس: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی چند بار با نمایندگان برای حل مشکلات مردم جلسه گذاشتید و کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

مازندمجلس:، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس درمجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان موافق استیضاح وزیر گفت: قبل از اینکه من در مورد لزوم استیضاح آقای آخوندی مطلبی عرض کنم سوگندی که در آغاز کار به مجلس شورای اسلامی خورده‌ایم را یادآور می‌شوم. ما طبق اصل 67 قانون اساسی باید پاسدار حریم انقلاب و دستاوردهای مردم باشیم. امانتدار مردم بوده و به استقلال و اعتلای کشور و همچنین خدمت به مردم پایبند باشیم.

وی ادامه داد: جناب آقای وزیر عاملی که سبب شد من به استیضاح شما رای بدهم همین سوگند بود. نمایندگان آگاه هستند که طبق این سوگند باید حافظ منافع مردم باشیم. متاسفانه برخی افراد در جلسه رای اعتماد وعده‌ها و برنامه‌هایی ارائه می‌کنند که به آن عمل نمی‌کنند. یکی از آنها آقای آخوندی است.

مرادی گفت: آقای آخوندی شما در طول سابقه وزارت خود چند بار با نمایندگان مردم برای حل مشکلات جلسه گذاشتید. کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس ادامه داد: وزیر باید فردی فداکار باشد اما آقای آخوندی به جای آنکه خود را فدای ملت کند مردم را فدای رسیدن به اهداف خود می‌کند. هر سال 16هزار الی 17 هزار کشته جاده‌ای داریم چه کسی باید پاسخ دهد؟ مسئول مستقیم آن شخصی غیر از وزیر راه است؟

وی تصریح کرد: در سانحه هوایی اخیر هم خانواده‌های زیادی داغدار شدند در دریا هم که به ظاهر ایمن‌تر است سانحه داشتیم و چند تن از هموطنان خود را از دست دادیم. سوانح ریلی هم بی‌نصیب از حوادث نبوده است. همه این مسائل از عدم توانایی آقای آخوندی در کنترل سیستم تحت امر خود سخن می‌گوید.

مرادی گفت: با همه این مشکلات فراوان بهتر است نمایندگان این موضوع را جدی بگیرند زیرا در برابر خدای متعال و همه مردم عزیز ایران مسئولیم.

 

آخوندی استیضاح مرادی مشکلات باشیم نمایندگان سوگند سانحه ادامه شورای نماینده بندرعباس اسلامی