برگزیده ها
کارنامه کاری آخوندی آغشته به خون کسانی است که قربانی بی‌تدبیری‌های وی شده‌اند/نباید اجازه ادامه کار را به وزیر داد

مازندمجلس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه کاری وزیر راه و شهرسازی آغشته به خون کسانی است که قربانی بی‌تدبیری وی شده‌اند و با نگاه به این کارنامه خون‌آلود نباید اجازه دهیم آقای آخوندی در این وزارتخانه به کار خود ادامه دهد.

مازندمجلس:، نادر قاضی‌پور در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی در نشست عصر امروز مجلس سه‌شنبه (22 اسفند 96) در حکومت علوی کارگزاران و مسئولان نه خود باید اهل اشرافی‌گری باشند و نه با چنین کسانی مراوده و ارتباط داشته باشند. گویی اشرافی‌گری و لذت جویی ویروسی خطرناک است که همگان و به ویژه مسئولان حکومتی به شدت از آن اجتناب کنند.

وی افزود: آقای آخوندی بحث امروز ما بحث شرکت‌های بیشمار، پیمانکاری‌های جنابعالی و خانواده‌تان و شرکای‌تان نیست بحث امروز ما حلال و حرام بودن است. ویلای لواسانات است.آیا درست است احداث آن ویلا با اجلاس ساختمان مجلس در بهارستان همزمان بوده که مناسبتی دارد. می‌گویند میلگردها تریلی تریلی وارد محوطه مجلس می‌شد و چون پیمانکار و ناظر هر دو متعلق به نزدیکان بود؟میلگردها به لواسانات می‌رفت. آیا وزیر مسکن وشهرسازی آن زمان جنابعالی بودید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس‌جمهور آقای روحانی از آن سوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی شمال تهران توجه کند، آن روز انحطاط برای خود و کسانی که با او تماس دارند، پیدا می‌شود. آن روزی که نمایندگان مجلس خوی کاخ نشینی پیدا کنند آنروز است که ما باید برای کشور فاتحه بخوانیم.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: آیا این رواست که عده‌ای مست قدرت زمان امور و ثروت را در دست بگیرند بالاخره روزی فرا می‌رسد ظالمان باید حق محروم را ادا کند و به سزای اعمالش برسد. اما چه بد روزی است آن روز که ظالم در ظلم خود چنان مدهوش شود که حتی خون مردم برایش ارزش نداشته باشد.

وی افزود: ملت عدالت می‌خواهد، ملت اتاق بزرگ وزیر را نمی‌خواهد، ملت کار می‌‌خواهد. همین خوی اشرافی‌گری باعث شده که وزیر راه تولید خارجی را به تولید داخلی ترجیح دهد. زمانی که ریل‌های بی‌کیفیت راه‌آهن ارومیه از هندوستان وارد شد تولید ذوب‌آهن اصفهان افول کرد همین مسئله نشان می‌دهد که وزارت راه وشهرسازی به جای اهمیت دادن به جان مظلومین و مستضعفان به پول‌های باد آورده آقازاده فکر می‌کند. تولید ملی فلج می‌شود. کارگران بیکار می‌شوند و مشکلات بیشتر می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت:در حال حاضر کارنامه آقای عباس آخوندی آغشته به خون کسانی است که مظلومانه قربانی بی‌تدبیری وی و مدیران و کارکنان این وزیر وی شده‌اند. فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی اکنون نوبت آن رسیده با دیدن کارنامه خون‌آلود وزارت راه اجازه ادامه مسیر را ندهیم.این همه بی‌تدبیری در عملکرد یک وزیر دور از شان ملت شریف ایران است و نباید اجازه دهیم آقای آخوندی به کارش ادامه دهد.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: آقای آخوندی مسکن مهر را 5 سال است نگه داشته و آن را تمام نکرد. آقای آخوندی اول که آمدید گفتید می‌خواهیم هر سال 600 هزار واحد مسکونی احداث کنیم. مسکن اجتماعی را مطرح کردید. اما در طول 5 سال شما آجری روی آجر مسکن کارگران نگذاشتید چون اعتقادی به کارگران و مظلومین ندارید. کارگران ساختمان بیکار شدند زیرا شما باعث شدید رکود حاکم شود و کارگران بیکار بمانند.

وزیر آخوندی مجلس کارگران تولید کسانی قاضی‌پور مسکن اشرافی‌گری نشینی امروز ادامه کارنامه ارومیه بیکار اجازه بخوانیم اظهار فاتحه بی‌تدبیری مظلومین وزارت خاطرنشان نکا احداث شده‌اند نباید قربانی آغشته موافقت استیضاح مسئولان باشند تریلی وشهرسازی ساختمان لواسانات افزود جنابعالی نماینده