برگزیده ها
محورهای استیضاح وزیر راه نشان می‌دهد که استیضاح کنندگان با عجله دست به این کار زده‌اند

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت:استیضاح کنندگان وزیر راه با عجله دست به این استیضاح زدند و محورهای استیضاح خود نشاندهنده این امر است و مشکل بعدی زمان این استیضاح است که ما در آستانه حجم زیادی از سفرهای هوایی و ریلی قرار داریم.

مازندمجلس:،الیاس حضرتی در مخالفت با استیضاح وزیر راه وشهرسازی در نشست علنی امروز عصر مجلس (سه‌شنبه 22 اسفند 96) گفت: استیضاح کنندگان وزیر راه با عجله این کار را انجام دادند و محورهای استیضاح نشان می‌دهد که با عجله تنظیم شده است.

وی افزود: ما یک عادت بدی داریم که این نقص در این استیضاح نیز هست و آن این است که در زمانی که یک اتفاق یا یک بحرانی در کشور پیش می‌آید به جای اینکه صبورانه علت این بحران را جویا شویم اقدام به تخریب فرد مسئول می‌کنیم. زمانی که وزیر در بین برف و بوران به منطقه سردسیر رفته تا موضوعی را بررسی کند به جای اینکه به وی روحیه بدهیم همان موقع استیضاح را کلید زده‌ایم و باید بپذیریم این کار را با عجله کرده‌ایم. استیضاح کنندگان منتظر می‌ماندند تا جعبه سیاه رمزگشایی شود ومشخص شود که موضوع از چه قرار است.

نماینده  مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح سه وزیر راه، کار و کشاورزی در هفته جاری در مجلس اظهار داشت: آنچه که باعث ضعف این استیضاح‌ شد این بود که استیضاح سه وزیر همزمان با هم در مجلس مطرح شد و این سابقه ندارد و داستان را از روال طبیعی خود خارج کرد.

حضرتی خاطرنشان کرد:‌ نقطه ضعف دیگر این استیضاح زمان طرح آن است. وزیر راه را در این ایام استیضاح کردن همانند استیضاح وزیر آموزش و پرورش در آستانه مهر ماه است. الان سفرهای استانی، هوایی و ریلی تجمع و ازدحام دارد.

وی افزود: گرفتاری‌های مختلفی در کشور وجود دارد که ریشه این گرفتار‌ی‌ها به نوع مدیریت کشور بازمی‌گردد. آیا ما معتقدیم که دست روی دست بگذاریم و فقط یک لابی کنیم اما کاری انجام ندهیم و یا اینکه به یک روش مدیریت دیگر با چشم بینا با نگاه به روند جهان به استفاده از فرصت‌ها و استفاده از نیروی انسانی کارآمدی که در کشور وجود دارد روی بیاوریم تا بتوانیم چهره زیبا و کارآمد جمهوری اسلامی را به مردم نشان دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای آخوندی به جای اینکه خودش را به بودجه عمرانی صفر محدود کند فضایی را ایجاد کرده و از امکانات و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی و جذابیت‌هایی که می‌تواند در بخش خود برای جذب سرمایه‌گذاری استفاده کند اقدام کرده است. ما بحران آب و محیط زیست و اشتغال را داریم اما مهمترین بحران بحث جذب سرمایه‌گذاری و کمبود سرمایه‌گذاری است.

حضرتی خاطرنشان کرد: آقای آخوندی بالاترین جذب سرمایه‌گذاری را چه در بخش خارجی و چه داخلی انجام داده و توانسته بودجه عمرانی خود و نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی و ریلی را محقق کند و اقدام جدیدی را در این زمینه صورت دهد

استیضاح وزیر سرمایه‌گذاری مجلس اینکه حضرتی بحران اقدام کنندگان اسلامی استفاده مدیریت بودجه خارجی عمرانی هوایی آخوندی شورای می‌دهد محورهای مخالفت افزود داریم اظهار تهران زمانی خاطرنشان