برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیامکی برای نمایندگان ارسال شده که به آخوندی رای دهند به همین دلیل امیدی به نتیجه‌بخش بودن استیضاح ندارم.

مازندمجلس: احمد امیرآبادی در نشست عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: انتظار داشتم دوستان امیدی تا آخر پای استیضاح باقی بمانند ولی امروز در حمایت استیضاح صحبت نکردند. حال ما ماندیم و کیان (اشاره‌ای به فرمانده جنگی در فیلم مختارنامه)، پشت‌مان را خالی کردند و عقب‌نشینی کردند.
نماینده مردم قم مدعی شد: متاسفانه امروز به جای وزیر راه و شهرسازی، مجلس استیضاح شد. قبل از به ثمر رسیدن استیضاح، سر مجلس را بریدند.
وی حفظ منافع ملی را مهم‌تر از قومیت‌ها و همشهری بازی‌ها دانست و افزود: متاسفانه آنچه در جلسه امروز اتفاق افتاد به ضرر کشور است. درست نیست وقتی کشتی غرق شد ناخدا مقصر دانسته شود یا اگر قطار تصادف کرد راهبر قطار مقصر جلوه داده شود یا اگر هواپیما سقوط کرد، گفته شود خلبان مشکل داشته است.
این عضو هیات رییسه مجلس همچنین با اشاره به سانحه قطار، گفت: اطلاع موثق دارم مدیرانی که در این سانحه استعفا دادند در مجموعه وزارت راه در مناصب بالاتری منصوب شده‌اند.
امیرآبادی همچنین با قرائت نامه‌ای از جابر انصاری خطاب به عباس آخوندی، گفت: در این نامه گردش کار آقای جابر انصاری در تاریخ ۲۴/۱۲/۹۴ و به شماره ۹.۱۳۶.۸۲۰ از وزیر راه و شهرسازی خواسته است موافقت کند تا تعدادی آپارتمان به قضات داده شود تا هوای وزیر راه و شهرسازی را در دستگاه قضا داشته باشند. بنده امسال با برخی از آنها تماس گرفتم تا صحت این مساله را جویا شوم. آنان گفتند قبل از عید ۹۶ به ما این پیشنهاد را دادند، ما گفتیم شرافت ما بالاتر از آپارتمان و نظایر آن است و آنها را قبول نکردیم.
استیضاح شهر مجلس شهرسازی وزیر امروز آپارتمان امیرآبادی انصاری امیدی آخوندی موافقت دادند همچنین وزارت پیشنهاد متاسفانه سانحه