برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:عربده دشمنان نه از روی قدرت بلکه از سر ضعف است، گفتمان انقلاب در منطقه و جهان حاکم بوده و با تفکر و منطق، پرچم اسلام را بر کره زمین برافراشته است.

مازندمجلس: سردار «رمضان شریف» در آئین گرامیداشت یادواره شهدای 505 محرم شهرستان دهلران اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام در اوج عزت و افتخار است، رزمندگان ما مستشاران قوی برای کشورهای اسلامی هستند و در کنار مردم یمن و سوریه دشمن را به عقب رانده‌اند . 
به گزارش نامه نیوز وی افزود: همرزمان شهدا اجازه ندادند مقدسات کشورهای اسلامی و اهل بیت مورد تعرض تکفیری‌ها قرار گیرد و کاری از پیش نبرند، کار دشمنان به جایی رسیده که خودش را آویزان فرقه‌های دست ساز و بی‌هویت و بی‌مایه‌ای چون دراویش و فرقه شیرازی‌ها کرده است . 
سخنگوی سپاه با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در چهار دهه از عمر انقلاب اضافه کرد: امروز به برکت علم و دانش، توان و اقتدار نظامی، دشمنان قادر به رویایی با نظام اسلامی نیستند، این را شهدا به ما یاد دادند که چگونه می‌شود با ایمان و انگیزه الهی در مقابل دشمنان ایستاد و آنها را شکست داد . 
شریف با اشاره به اینکه امروز دشمن قدرت انقلاب و گفتمان آن را که برگرفته از قرآن و وحی الهی است بخوبی می‌داند و آن را پذیرفته، گفت: اربده دشمنان نه از روی قدرت بلکه از سر ضعف است، گفتمان انقلاب در منطقه و جهان حاکم بوده و با تفکر و منطق، پرچم اسلام را بر کره زمین برافراشته است . 
وی با اشاره به سوابق گردان 505 محرم در عملیات‌های مختلف و رشادت مردم دهلران در دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس از مرزها و کشور و انقلاب جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و گواه این واقعیت تقدیم شهدای گرانقدر به انقلاب است . 
سخنگوی سپاه با اشاره مشکلات مردم در حوزه معیشت و اشتغال و تاکید بر همت مضاعف مسئولان و دولت برای حل این مشکلات، گفت: ما در حوزه علمی و دفاعی به مرحله خوبی رسیده ایم، مسئولان در سایه این امنیت و قدرت باید بیش از پیش به ملت که صاحبان اصلی کشورهستند خدمت کنند .
شریف با اشاره به اینکه آسایش و رفاه مردم دغدغه امام و رهبری بوده و هست، اظهار کرد: معظم‌له بارها این را به مسئولان گوشزد کرده است، سپاه در حوزه تامین رفاه و آسایش مردم همواره در کنار مسئولان است . 
وی به فعالیت‌ها و اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: این اقدامات در روستاها و بویژه شهرستان‌های مرزی در جهت خدمت به مردم می گیرد، نمونه بارز آن سامانه گرمسیری انتقال آب به اراضی کشاورزی شهرستان دهلران توسط قرارگاه خاتم است. 
دشمنان اشاره اسلام انقلاب اسلامی مسئولان اظهار امروز دهلران شهر اینکه مقابل گفتمان مشکلات آسایش اقدامات رسیده شهرستان شهدای آویزان رزمندگان سردار  سخنگوی بی‌هویت کشورهای فرقه‌های