برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ما راضی نیستیم که افرادی بیکار باشند و سفره هاشان خالی باشد و عده ای از اموال همین مردم بیچاره برای خود آلاف و الوف جمع کنند و این مسئله قابل اغماض نیست.

مازندمجلس: آیت الله احمد جنتی طی سخنانی در اختتامیه چهارمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان دغدغه حفظ ارزشهای اسلامی را دارد، گفت: ما نسبت به مقام معظم رهبری و ولایت فقیه حداکثر تاکید را داریم که محور و ستون انقلاب اسلامی هستند و همه چیز در محور آن می چرخد.
وی افزود: ما از مسئولین نظام انتظار زیاد داریم، در مسئله اشتغال، تولید باید کار بیشتری انجام شود ما راضی نیستیم که افرادی بیکار باشند و سفره هاشان خالی باشد و عده ای از اموال همین مردم بیچاره برای خود آلاف و الوف جمع کنند و این مسئله قابل اغماض نیست.
جنتی با اشاره به حضور صبح فردای اعضای خبرگان در محضر رهبر انقلاب، گفت: اجلاسیه امروز، اجلاسیه خوبی بود. درباره هیئت اندیشه ورز هم رای گیری شد و از کنار این مسئله مهم هم عبور کردیم و امیدواریم که وظایف خود را به درستی انجام دهیم.
جنتی با اشاره به مسئله حجاب، اظهار کرد: درباره حجاب هم مجددا می گویم که این مسئله مهم است و از مسلمات اسلام است که هم سنی و هم شیعه آن را قبول دارند و کسانی که در پی کنار گذاشتن حجاب هستند ابتدا باید آنان را خواست و بهشان توضیح داد که دلیل تاکیدمان بر حجاب چیست و آنان را روشن کرد که بدانند موضوع چیست تا از کار نادرست خود پشیمان شوند و توبه کنند بعد هم اگر توبه نکردند با آنان برخورد شود.
وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال ۹۶ با خوبی به پایان برسد، گفت: باید دل فقرا را در پایان سال شاد کرد. هر کس می تواند کاری بکند باید انجام دهد. باید بدانیم در خانه فقرا چه خبر است و بفهمیم آیا آن چیزی که ما می‌خوریم آنها هم می خورند یا نه.
مسئله اسلام خبرگان پایان اجلاسیه رهبر اشاره اظهار درباره داریم رهبری گذاشتن اینکه اسلامی کسانی انقلاب