برگزیده ها
سردمداران استیضاح طرفداران دولت بودند و به سرعت عقب نشینی کردند

مازندمجلس: نماینده مردم رشت در مجلس گفت: کسانی که سردمدار استیضاح بودند و پا پس کشیدند همان طرفداران دولت بودند که دولت را در این راه همراهی کردند و البته ما می‌دانستیم که اینها به سرعت عقب نشینی می‌کنند.

مازندمجلس:جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از روند استیضاح در مجلس، اظهار داشت: استیضاح وزیران در مجلس بر عکس شد.

وی افزود: یعنی در حقیقت آقای لاریجانی با جلو انداختن استیضاح سه وزیر در روزهای پایانی سال هم مجلس را استیضاح کرد و هم سوال از ریس جمهور را عقیم.

کوچکی نژاد ادامه داد: ‏در تاریخ ده دوره مجلس سابقه ندارد استیضاح سه وزیر حتی دو وزیر باهم اعلام وصول شود این یک نو بر اندازی مجلس ‏ و بی خاصیت کردن مجلس است.

وی با بیان اینکه واقعا در این زمینه بی انصافی شد، گفت: هم زمان استیضاح و هم تعداد آن برای مجلس عجیب بود و چنین اتفاقی در این ده دوره پارلمان تاکنون اتفاق نیفتاده بود.

«این ترفندی بود که پشت قضیه زدند و مجلس را به یک شکلی تضعیف کردند؛ تضعیف مجلس واقعا از نظر شرعی،‌ عرفی و قانونی جرم است و نباید اتفاق بیفتد. در این زمینه هم دیدیم که نمایندگان مدام اخطار می‌دادند و اعتراض می‌کردند که چرا این کار اتفاق افتاد».

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: اینکه کسانی سردمدار استیضاح  بودند و پا پس کشیدند همان طرفداران دولت بودند که دولت را در این راه همراهی کردند و البته که ما می‌دانستیم که اینها به سرعت عقب نشینی می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین عنوان کرد: متاسفانه این یک حادثه تلخ بود که در مجلس پیش آمد و باید دید که از این به بعد چه کنیم که از این حوادث پیش نیاید.


 

استیضاح کوچکی اتفاق واقعا تضعیف زمینه اینکه نماینده گفت‌وگو طرفداران نشینی ادامه