برگزیده ها
شروعِ ضعیف فروشِ فیلم‌های نوروزی

مازندمجلس: اکران فیلم‌های نوروز ۹۷ درحالی از ۲۳ اسفند آغاز شده است که میزان فروش همه فیلم‌ها کمی بیشتر از یک میلیارد تومان شده است.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، فیلم‌های سینمایی مصادره به کارگردانی مهران احمدی، لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک نژاد، فراری به کارگردانی علیرضا داودنژاد، فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان و خرگیوش به کارگردانی‌ مانی باغبانی از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند اکران خود را آغاز کردند.

فیلم مصادره در طی مدت سه روز نمایش به فروشی معادل ۳۰۰ میلیون تومان، لاتاری حدود 250 میلیون تومان، لونه زنبور به فروشی حدود ۱۷۰ میلیون تومان، به وقت شام حدود ۱۵۰ میلیون تومان، خرگیوش حدود ۸۰ میلیون تومان، فیلشاه حدود ۵۰ میلیون تومان و فراری حدود ۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مجموع فروش فیلم‌ها در سه روز اول اکران کمی بیشتر از ۱ میلیارد تومان شده است. سال گذشته در همین زمان فروش دو فیلم ماجرای نیمروز و گشت ارشاد ۲ در طی دو روز دویست میلیون تومان بود.

میزان فروش فیلم‌ها در نوروز و فروردین سال ۹۶ حدود ۲۷ میلیارد تومان بود که یکی از دلایل آن اغاز اکران فیلم‌های نوروزی از ۳ اسفند سال ۹۵ بود اما امسال اکران فیلم‌ها از ۲۳ اسفند آغاز شده و تأخیر ۲۰ روزه تأثیر مستقیمی در اکران افتتاحیه فیلم‌ها داشته است و تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان چشم امید به روزهای آینده دارند.

ایلنا
تومان میلیون فروش اکران کارگردانی فیلم‌ها نوروز اسفند فیلم‌های میلیارد فروشی خرگیوش مصادره نوروزی لاتاری زنبور فراری فیلشاه