برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد از دوره رژیم طاغوت بیشتر به کشور خسارت وارد شد چون اوج فروش نفت در تاریخ ایران بود کشور درآمدزایی بی سابقه ای داشت اما پول ها را هم حیف کردند و هم میل کردند.

مازندمجلس:

گروه سیاست نامه نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با نامه نیوز درباره نامه اخیر احمدینژاد به حاج قاسم سلیمانی و درخواست از او برای شکستن سکوتش نسبت به ظلم وارده بهبقایی گفت: حداقل 5-6 سال قبل جزء اولین کسانی بودم که از فساد بقایی و از ارتباطاتسیاسی مخفیانه احمدی نژاد و تیمش با سرویس های جاسوسی گفتم. منتها آن زمان به منگفتند زود گفتی و نباید می گفتی. بعد از آن صحبت ها خیلی اذیت شدم.

وی افزود: متأسفانه بعضی از نیروهایی که خودشان را منتسب به جریان دلسوزانقلاب می دانند. من را به باد فحش کشیدند. اما هرچه جلو آمدیم دیدیم که هرچه گفتمدرست بود. من فکر می کنم حاکمیت در برخورد با آقای احمدی نژاد خیلی تعلل کرد و سرویسهای جاسوسی مخصوصا انگلیس حتی در خانه احمدی نژاد نفوذ کرده‌اند. اسناد، قرائن وشواهدش هم یکی یکی دارد بیرون می آید مثل همسر دکتر فاطمی که در خانه اینها لانهکرده و اعتراف به جاسوسی داشته است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی یادآور شد: الان ملاحظه می کنیم اینها میروند جلوی سفارت انگلیس، این رفتن جلوی سفارت انگلیس قطعا منشأ آن از داخل سفارتانگلیس بود. یعنی از داخل سفارت انگلیس هدایت شد که اینها بروند جلوی سفارت و حکمدادگاه بقایی را آتش بزنند والا هر ایرانی آزادی خواه و دلسوز کشور می داند رفتنجلوی سفارت انگلیس چه پیامی دارد اما اینها این کارها را برای فرار به جلو می کنند.

وی افزود: قطعا نظام یکسری ملاحظات دارد -که با عرض پوزش من آن ملاحظات راقبول ندارم- و قرار بود با یک فاصله زمانی پرونده اینها را بررسی کنند اما آنها ازطریق سرویس های جاسوسی زود مطلع شدند که لو رفتند. من فکر می کنم اینها دارند تعجیلمی کنند یک دعوای مصنوعی با سپاه، سپاه قدس یا لاریجانی ها راه بیاندازند و تماماتهاماتشان را در آن دعوای تصنعی لاپوشانی کنند و به جامعه این طور بگویند که مامشکلی نداشتیم اما چون به لاریجانی ها فحش دادیم چون پای قاسم سلیمانی را وسطکشیدیم و ... با ما برخورد شد، در واقع می خواهند موضوع را گم کنند در صورتی کهفساد مالی و سیاسی و خیانت های شان به حاکمیت و نظام محرز است و باید منجر به برخوردبا اینها شود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: الان آقایان می گویند احمدی نژاد باید از مجمعتشخیص اخراج شود، من جزء اولین کسانی بودم که می گفتم او باید از مجمع تشخیص اخراجشود اما دوباره همین کسانی که خیلی کاسه داغ تر از آش هستند در سایت های شان به منفحش دادند که چرا چنین گفتم، آنها استدلال می کردند که احمدی نژاد منصوب رهبری درمجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی افزود: ما می دانیم رهبر معظم انقلاب چه صبری دارند. ایشان صبر می کند کهحجت بر اینها تمام شود. وگرنه فساد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی احمدی نژاد و تیمشمحرز بود. من صریح و قاطع می گویم سرویس های جاسوسی در خانه اینها نفوذ کردند و بااینها ارتباط دارند.

جعفرزاده تأکید کرد: زمانی ما می گفتیم احمدی نژاد آمده برای خراب کردن کشور،الان شواهد و قرائن چنین مسئله ای را نشان می دهد؛ ای کاش همان زمان ها که ما نقدمی کردیم با ما به عنوان یک دلسوز نگاه می شد. ما خیلی آسیب ها به خاطر نقد احمدینژاد دیدیم و اذیت شدیم. رهبری مجبورند به خاطر مصالح نظام تحمل کنند و ارشاداتپدرانه داشته باشند اما آنهایی که آن روزها به حرف ما گوش ندادند، باید امروز ازمردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: سیستم های امنیتی و اطلاعاتی کشور در زمان ریاست جمهوری احمدی نژادقصور کردند چون اطلاعات احمدی نژاد و اطرافیانش را همان زمان داشتند و نمی توانندبگویند نداشتیم. اگر نداشتند که خیلی بد است. تازه الان دارند یکسری چیزهایی راافشا می کنند. ما همان موقع گفتیم اینها آدم هایی هستند که دارند کشور را به تاراجمی برند. چرا برخورد نکردند؟ امروز چه کسی پاسخگوی آسیب های وارده به کشور است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بخش اعظم مشکلات جاری کشور به دلیلخرابکاری وسیع دوره 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد است. اگر بگوییم احمدی نژاد ازدوره پهلوی بیشتر به کشور خسارت زد حرف گزافی نگفتیم. واقعا در دوره ریاست جمهوریاحمدی نژاد از دوره رژیم طاغوت بیشتر به کشور خسارت وارد شد چون اوج فروش نفت درتاریخ ایران بود کشور درآمدزایی بی سابقه ای داشت اما پول ها را هم حیف کردند و هممیل کردند و الان مستنداتش دارد منتشر می شود.

احمدی اینها انگلیس جاسوسی سفارت سرویس دارند افزود سیاسی ریاست نماینده بقایی دعوای برخورد خسارت رهبر لاریجانی بیشتر کسانی نداشتیم رهبری تشخیص تأکید جمهوری ایران امروز گفتیم زمانی انقلاب قرائن احمدینژاد سلیمانی جعفرزاده پهلوی مصنوعی وارده اولین یکسری دلسوز حاکمیت دیدیم ملاحظات