برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس بانک مرکزی گفت: نظام بانکی در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تلاش کرده و تولیدات در اقصی نقاط کشور تحقق بخشیده و باعث شده رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کند که این دستاوردها مثبت و رشد و توسعه را به همراه خواهد داشت.

مازندمجلس: ولی‌الله سیف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی موفقیت روزافزون برای مردم و نظام جمهوری اسلامی گفت: ما اظهار خوشحالی می‌کنیم که دامنه تورم به تک رقمی رسیده که در سال ۹۵ حاصل و در سال ۹۶ ادامه یافت.
رئیس بانک مرکزی افزود: با انضباط پول و مالی که دولت به آن پایبند است این سیاست را ادامه خواهیم داد که در تحقق توسعه صادرات و ایجاد اشتغال نیز موثر است و می‌تواند در تامین رفاه بیشتر برای مردم کمک کند.
وی در ادامه به دستاوردهای دولت و کمک‌های نظام بانکی به تولیدات کشور اشاره کرد و گفت: نظام بانکی در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تلاش کرده و تولیدات در اقصی نقاط کشور تحقق بخشیده و باعث شده رشد اقتصادی بدون نفت ما به بیش از ۴ درصد افزایش پیدا کند که این دستاوردها مثبت و رشد و توسعه را به همراه خواهد داشت.
ادامه تولیدات بانکی توسعه افزایش