برگزیده ها

مازندمجلس: رییس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: در مهلت قانونی رای متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران صادر خواهد شد.

مازندمجلس: قاضی محمدی کشکولی در حاشیه سومین جلسه دادگاه متهم حادثه خیابان پاسداران، اظهار کرد: حادثه‌ای که در خیابان گلستان هفتم منطقه پاسداران اتفاق افتاد از معدود جرایمی بود که موجب شد اذهان عمومی مشوش شود و نظم عمومی را تحت تاثیر قرار داد.
وی افزود: رییس قوه قضاییه همواره تاکید دارند که در رسیدگی های قضایی تعللی صورت نگیرد و از سویی الزامات قانونی در نظر گرفته شود. رییس کل دادگستری استان تهران و سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران نیز تلاش کردند که زمینه برای رسیدگی منصفانه به پرونده مهیا شود. ما به عنوان هیات قضایی تلاش کردیم با رعایت موازین قانونی به ویژه مقررات آیین دادرسی کیفری و رعایت اصول بی طرفی و استقلال مرجع قضایی و همچنین عدم تعجیل در رسیدگی به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم.
قاضی محمدی کشکولی در پایان گفت: تلاش شد زوایای پرونده روشن شود و به متهم فرصت داده شد از خود دفاع کند . امروز آخرین جلسه دادگاه را برگزار کردیم و ان شاءالله هیات قضایی حکم را طی فرصت قانونی صادر می کند.


قانونی قضایی کشکولی رسیدگی دادگاه پاسداران خیابان پرونده کیفری کردیم رعایت تهران استان حادثه محمدی عمومی