برگزیده ها

مازندمجلس: مرکز تماس سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به‌منظور فراهم آوردن رفاه حال بیش از پیش گردشگران نوروزی، با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی افتتاح شد.

مازندمجلس: این مرکز در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروز ۹۷ و با هدف پاسخ‌گویی هرچه بهتر به نیازهای اطلاعاتی مسافران و گردشگران در زمینه جاذبه‌های گردشگری، اماکن اقامتی و پذیرایی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، آب و هوا، اطلاعات راه‌ها، پمپ بنزین، مراکز خدمات رفاهی بین راهی، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و امداد خودرو، افتتاح شد.
به گزارش نامه نيوز، رامین افشاری، مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این مراسم ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات بِروزشده سامانه ملی سفر، با نیروهای این سامانه که در نوروز ۹۷ تعداد آنان به ۱۸ نفر رسیده است، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
او از کارشناسان پاسخگوی سامانه که به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند، خواست تا در پاسخگویی به پرسش‌های گردشگران نوروزی، صبور باشند و با حفظ آرامش و متانت به راهنمایی دقیق و اصولی آنان بپردازند.
سامانه ملی سفر هم‌اکنون در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۲۹ و وب سایتwww.۰۹۶۲۹.ir  اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در اختیار آنان قرار می‌دهد و با طراحی اپلیکیشن ۰۹۶۲۹ شکایات، انتقادات و پیشنهادهای گردشگران را به ثبت می‌رساند.
هموطنان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند
سامانه گردشگران خدمات نوروز ۰۹۶۲۹ اپلیکیشن مراکز جاذبه‌های مسافران افتتاح اطلاعات