برگزیده ها
اگر احمدی‌نژاد به مسیر فعلی خود ادامه دهد جزء ریزش‌های انقلاب خواهد بود

مازندمجلس: سرپرست وزارت کشور در دولت احمدی‌نژاد گفت: اگر آقای احمدی‌نژاد به مسیری که در پیش گرفته ادامه دهد، جزء ریزش‌های انقلاب خواهد بود و به نظر من اگر وی توبه کند و به دامان نظام و انقلاب بازگردد، مردم بزرگوار ایران زمینه را برای جبران مشکلاتی که وی به وجود آورده، فراهم خواهند کرد.

مازندمجلس:سیدمهدی هاشمی ، با اشاره به اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد و نحوه رفتار وی در اعتراض به برخی مسائل گفت: ما این پستی و بلندی‌ها را در طول تاریخ و نقاط مختلف انقلاب توسط مسئولان و مدیران مختلف شاهد بوده‌ایم و مدیران بخش‌های اجرایی، نمایندگان، وزرا و... در بسیاری از موارد در غربال انقلاب غربالگری شدند. ما ضمن اینکه در طول تاریخ رویش‌های زیادی را داشتیم، ریزش‌هایی را هم داشته‌ایم.

وی افزود: متأسفانه آقای احمدی‌نژاد به سمتی حرکت می‌کند که یکی از افرادی باشد که در این نظام و انقلاب غربالگری شوند و اگر این تصمیم را نگیرد که به آغوش و دامان انقلاب و رهبر انقلاب بازگردد، بعید نیست که ما شاهد موضوع باشیم که یکی دیگر از ریزش‌های انقلاب را در مورد آقای احمدی‌نژاد شاهد باشیم.

سرپرست وزارت کشور در دوره دولت احمدی‌نژاد اظهار داشت: جای تأسف دارد که در طول انقلاب شاهد ریزش‌ها بوده و تجربیات لازم را از فراز و فرودها در طول انقلاب را در اختیار دارد، از این تجربه استفاده نکند و ما شاهد باشیم یکی دیگر از کسانی که در این انقلاب همراه و همکار بوده، به لبه پرتگاه نزدیک شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: من امیدوارم که آقای احمدی‌نژاد به خود بیاید و کلاه خود را قاضی کند و تا قبل از اینکه راهی برای بازگشت نباشد، از ادامه این مسیر خودداری کند.

وی افزود: هرچند بعضی از مواردی که آقای احمدی‌نژاد ممکن است به آن انتقاد داشته باشد، واقعیت داشته باشد، اما مسیری که وی برای این انتقاد در پیش گرفته مسیر صحیحی نیست و پیش از آنکه به دیگران آسیب بزند، خودش را تخریب خواهد کرد و موجب سوءاستفاده دشمنان ما خواهد شد.

سرپرست وزارت کشور در دوره دولت احمدی‌نژاد اظهار داشت: ما همیشه باید در برابر دشمنانمان وحدت و انسجام لازم را داشته باشیم و اگر هم لازم باشد خودمان را فدا کنیم، نباید اجازه دهیم خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد شود؛ چراکه ما خون‌های بسیار زیادی را داده‌ایم و امروز آقای احمدی‌نژاد در این میدان باید خودی نشان دهد و سریع‌تر مسیر خودش را اصلاح کند.

هاشمی در پایان گفت: به نظر می‌رسد امروز هم اگر ایشان توبه کند و تجدید بیعتی را با نظام و انقلاب داشته باشد، مردم ایران آن‌قدر بزرگوار هستند که زمینه‌ای را برای جبران مشکلاتی که وی به وجود آورده را فراهم کنند و بتواند به آغوش ملت بازگردد.

انقلاب احمدی‌نژاد باشیم هاشمی بازگردد سرپرست افزود انتقاد اظهار امروز وزارت غربالگری ریزش‌های ادامه گفت‌وگو تاریخ مختلف اینکه مدیران زیادی