برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر علوم در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه‌ها و افزایش بودجه پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری رایزنی کرد.

مازندمجلس: منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه‌ها و افزایش بودجه پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری رایزنی کرد.
در این دیدار حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، گزارشی از وضعیت پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، ردیف‌های ستاد وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان را ارائه کرد.
وی همچنین در خصوص نقش پارک‌های علم و فناوری در رفع نیازهای کشور، مطالبی ایراد کرد.معاون اداری و مالی وزارت علوم در ادامه با ارائه در خواست کتبی تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که به امضای وزیر علوم رسیده بود، ازاهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه در انجام این امر قدردانی کرد.
در ادامه نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه درباره نشستی که با حضور دست اندرکاران وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه و پژوهشگران در خصوص راه کارهای اقتصاد آموزش عالی در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرد.در این دیدار گرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و عبدالحسینی، مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت علوم نیز حضور داشتند.

بودجه سازمان وزارت برنامه فناوری رئیس معاون پارک‌های آموزش دیدار ارائه دانشگاه ادامه پژوهشگاه‌ها تخصیص نوبخت دانشگاه‌ها رایزنی اداری دانشجویان