برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: در شهرداری تبریز به افرادی حقوق پرداخت می شود که اصلا حضور فیزیکی در این مجموعه ندارند.

مازندمجلس: محمد فرج قلیزاده با اعلام این خبر در نشست شورای شهر تبریز گفت : شهرداری نیروهایی دارد که آنها را در قالب پاکبان جذب کرده و در ادامه آنها را به عنوان مامور در اختیار وزارت امور خارجه قرار داده است.
وی افزود: در مجموعه شهرداری نیروهایی داریم که از ما حقوق دریافت می کنند اما در ترکیه با مساعده های میلیونی در حال تحصیل هستند.
وی اضافه کرد: اگر شهردار این موضوع را انکار کند، اسامی همه این افراد را منتشر می کنم.
بر پایه این خبر  رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز نیز با تایید اظهارات رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر گفت: آنچه قلیزاده اعلام کرده  صحت دارد اما این موضوع ارتباطی با دوره فعلی ندارد.
وی در عین حال تاکید کرد: ادامه همکاری با همه این نیروها در دوره جدید منوط به بازگشت آنان به شهرداری و فعالیت در همان عنوان شغلی مورد قرارداد مشروط شده است.
قائم مقام شهردار تبریز اضافه کرد: در صورت عدم بازگشت این افراد به شهرداری با آنها قطع همکاری می شود.
وی گفت: همه پرداخت های غیرقانونی به این نیروها در این دوره شهرداری متوقف شده است.
بودجه سال آینده کلان شهر 1.8 میلیون نفری به میزان دو هزار و 707 میلیارد تومان در جلسه هفته گذشته شورای شهر تبریز تصویب شد.
در زمان حاضر در شهرداری تبریز افزون بر 12 هزار نیروی انسانی مشغول فعالیت اند، در حالی‌که رییس پیشین شورای اسلامی این کلان شهر اعلام کرده بود بر اساس قانون مجموع پرسنل شهرداری باید زیر 2 هزار نفر باشد.
شهرداری تبریز شورای شورا شهردار اعلام بازگشت نیروها فعالیت قلیزاده اسلام همکاری افراد عنوان ادامه اضافه موضوع نیروهایی اسلامی