برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهور روز سه‌شنبه در آستانه آغاز سال ۹۷ به منظور بازدید از مناطق زلزله زده، دیدار با مردم این مناطق و‌ بهره‌برداری از پروژه‌ راه آهن غرب کشور، وارد استان کرمانشاه شد.

مازندمجلس: حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان لحظاتی پیش، به همراه هیئتی از وزیران و همراهان وارد کرمانشاه شد.
به گزارش نامه نیوز در این سفر زنگنه وزیر نفت، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حجت الاسلام شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحمانی فضلی وزیر کشور، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، انصار معاون رئیس جمهور رییس سازمان اداری و استخدامی و تابش رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.
حسن روحانی در بدو‌ ورود به فرودگاه بین المللی کرمانشاه، از سوی بازوند استاندار و آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.
بازدید از مناطق زلزله زده، دیدار با مردم این مناطق و بررسی روند بازسازی‌ها، افتتاح پروژه راه‌آهن غرب کشور و حضور در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر به کرمانشاه است.
همچنین حضور در مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ هجری شمسی در کنار جمعی از خانواده‌های زلزله زده کرمانشاه، از دیگر برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر یکروزه خواهد بود.
روحانی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که آخرین سفر استانی ام در سال 96 به استان کرمانشاه است. البته پیش از این در آبان ماه و در روزهای اولیه وقوع زلزله که مردم دچار مشکلات و رنج ناشی از آن بودند به این استان سفر کردم.
رئیس جمهور اظهار داشت: این سفر از مناطق زلزله زده بازدید می‌کنیم و در جریان این بازدید، رسیدگی به امور مردم، بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی برای تکمیل آنها و سامان دادن به زندگی مردم مد نظر خواهد بود.
روحانی با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان‌پرور و مرزدار کرمانشاه همواره برای ما مغتنم است، گفت: امروز در شورای اداری استان، برنامه‌هایی که در راستای رشد و توسعه استان قرار است در سال‌های 97، 98 و 99 اجرا شوند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح راه‌آهن کرمانشاه افزود: راه‌آهن کرمانشاه آرزوی دیرینه و طولانی مدت برای مردم این استان بوده که امیدواریم با افتتاح آن، گامی خوب در راستای توسعه و آبادانی استان برداشته شود.
روحانی گفت: مردم باید زودتر به مسکن خود و به سامان برسند که رسیدگی به این امور مسئله مهم و اولویت اصلی سفر به کرمانشاه است.
روحانی برای بازدید از مناطق زلزله‌زده راهی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب شد.
کرمانشاه رئیس استان روحانی جمهور زلزله مناطق بازدید بررسی راه‌آهن دیدار مسکن سامان افتتاح اداری توسعه سازمان شورا برنامه راستای رسیدگی معاون زودتر بنیاد فرودگاه شورای برسند