برگزیده ها

مازندمجلس: صدراعظم آلمان در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس داووس به او درباره تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای لغو توافق هسته‌ای با ایران هشدار داده است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز یک رسانه صهیونیستی روز سه شنبه مدعی شد که «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در دیدار خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس داووس به او هشدار داده است که در صورت خروج واشنگتن از برجام اروپا موضعی همسو با ایران، چین و روسیه خواهد داشت و فروپاشی این توافق می تواند در نهایت به جنگی تمام عیار در منطقه بیانجامد.
شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام آلمانی که نام او فاش نشده، مدعی است که نتانیاهو در این دیدار نگرانی های خود درخصوص برجام را مطرح کرده و مرکل در پاسخ به او گفته است که در صورت عدم ارائه جایگزینی برای برجام، درگیری نظامی بار دیگر روی میز خواهد بود.
بنا به ادعای این رسانه، مرکل به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است: خروج آمریکا از برجام ما را به همراه انگلیس و فرانسه در موضعی همسو با روسیه، چین و ایران قرار می دهد و آمریکا و اسرائیل در سوی دیگر خواهند بود، شما چنین چیزی می خواهید؟
این رسانه می افزاید که صدراعظم آلمان به نتانیاهو گفته است که کشورهای اروپایی تمایلی به نقض تعهدات بین المللی خود ندارند.
برجام نتانیاهو صهیونیستی رسانه روسیه آمریکا ایران موضعی صدراعظم هشدار آلمان دیدار