برگزیده ها

مازندمجلس: رهبر معظم انقلاب گفت: جمهوری اسلامی توانست نقشه آمریکا را در منطقه را خنثی کند. نقشه آمریکا این بود که گروه های شریر و هتاکی از قبیل داعش را بوجود بیاورد برای اینکه ذهن ملت ها را از رژیم غاصب اسرائیل منحرف کند و آنها را مشغول مسائل داخلی خودشان کند.

مازندمجلس: حضرت آیت الله خامنه ای در جمع زائران حرم مطهر رضوی گفت: جمهوری اسلامی پرچم عزت و اقتدار ملت ایران را در منطقه به اهتزاز درآورد. جمهوری اسلامی سهم مهمی برای شکستن تکفیری ها در منطقه ایفا کرد. جمهوری اسلامی توانست در بخش مهمی از این منطقه شر تکفیری ها را از سر مردم کم کند و امنیت بوجود آورد. فضول های بین المللی کسانی که در همه مسائل داخلی دنیا می خواهند دخالت کنند اعتراض می کنند که چرا ایران در مسائل عراق و سوریه دخالت می کنند خب به شما چه؟
وی افزود: جمهوری اسلامی توانست نقشه آمریکا را در منطقه خنثی کند. نقشه آمریکا این بود که گروه های شریر و هتاکی از قبیل داعش را بوجود بیاورد برای اینکه ذهن ملت ها را از رژیم غاصب اسرائیل منحرف کند و آنها را مشغول مسائل داخلی خودشان کند. آنها می گویند ما در سرکوب داعش دخالت داشتیم، دروغ می گویند. سیاست آمریکا این است داعش را داشته باشند اما در مشت خودشان. داعش و امثال داعش چیزهایی هستند که بوجود آوردنش آسان است اما نگه داشتنش مشکل است. انگیزه ای برای از بین بردن اینها ندارند. آمریکا قادر به ایجاد امنیت در منطقه نیست. آمریکا در افغانستان چه غلطی کرد؟ ابدا نتوانستند امنیت را در این کشور بوجود بیاورند.
رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ادعای آمریکا و انگلیس و دیگران برای حضور منطقه ادعاهای غلط و بیجایی است. حضورمان در منطقه و کشورهای منطقه به خواست خود دولت آنها بوده است. زورگویی نکردیم، بکن و نکن نکردیم. کمک خواستن ما هم کمک کردیم. کمک را انگیزه عقلایی و منطقی انجام دادیم. هرکمکی در منطقه کردیم با محاسبات منطقی و عاقلانه بوده است. این نبوده است که از روی احساسات کسی اقدام کرده باشد. قصد دخالت در کشورها را نداریم. بدون شک در مسائل منطقه آمریکا به مقصود خود نخواهد رسید و ما مقاصد خودمان را تحقق خواهیم بخشید.
منطقه آمریکا مسائل دخالت اسلامی بوجود جمهوری اسلام ایران امنیت نکردیم انگیزه رهبر کردیم منطقی گویند توانست المللی اسرائیل سوریه تکفیری داخلی انقلاب خودشان