برگزیده ها
شکست تکفیری‌ها در منطقه بدون حضور ایران میسر نبود/ باید خرید کالای ایرانی مبنا باشد

مازندمجلس: نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: اگر ایران نبود شکست تکفیری‌ها در منطقه محقق نمی‌شد و ما امروز شاهد سلطه مرتجعین بر سوریه و عراق بودیم.

مازندمجلس:سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان روز گذشنه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نقش و سهم ایران در شکست تکفیری‌ها در منطقه گفت: شکست تکفیری‌ها را در منطقه می‌توان نمونه‌ای از توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست و مطمئنا اگر ایران نبود شکست آنها در منطقه محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود قطعا امروز عراق و سوریه در دست گروه‌های مرتجع بود و ما شاهد تحقق منافع دشمنان و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بودیم.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شکست گروه‌های تکفیری در سطح منطقه نتیجه حضور هوشمندانه مردم در صحنه و تدابیر فوق‌العاده رهبر معظم انقلاب در این خصوص بود که ما توانستیم با کمترین هزینه برای منافع ملی کشورمان از ورود گروه‌های تروریستی به کشور جلوگیری کنیم و کیلومترها آنطرف‌تر آنها را شکست دادیم.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: آنهایی که دم از منافع ملی می‌زنند اگر به این تدبیر مقام معظم رهبری درخصوص تکفیری‌ها و شکست آنها در بیرون از مرزها بیندیشند به وضوح خواهند دید که رهبر معظم انقلاب ضمن پیگیری اهداف و برنامه‌های توحیدی تا چه اندازه منافع ملی را در برنامه‌ها و تصمیمات لحاظ کرده و مدنظر دارند.

وی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل داخلی گفت: در بحث مسائل و مشکلات داخلی اگرچه این مشکلات از جانب دشمنان ما به کشور تحمیل می‌شود اما قوای سه‌گانه باید تمام توان خود را برای رفع این مشکلات به کار گیرند و بدون توجه به منشا خارجی آنها برای حل این معضلات اهتمام ورزند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از کالای ایرانی توسط مردم اظهار داشت: حتی اگر کیفیت کالای ایرانی کمی پایین‌تر از کالای تولیدی خارج از کشور باشد لازم است تا ما خرید کالای ایرانی را مبنا قرار دهیم چرا که با این اقدام می‌توانیم ضمن ایجاد رونق و رفع رکود از اقتصاد کشور به اشتغال کمک کنیم.

مره صدق در پایان با تاکید بر نقش نظام جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ثبات در داخل کشور گفت: تنها نظام جمهوری اسلامی و در راس آن مقام معظم رهبری است که می‌تواند از تکه تکه شدن کشور و حفظ وحدت جلوگیری کند و وحدت امروز ما مدیون وجود ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.

ایران اسلام اسلامی منطقه رهبر کالای جمهوری انقلاب منافع ایرانی تکفیری‌ها گروه‌های مشکلات مره‌صدق شورا کلیمیان نماینده شورای تاکید خرید داخلی ایجاد امروز سخنان اشاره گفت‌وگو ادامه دشمنان رهبری جلوگیری اظهار مسائل