برگزیده ها
راه مقابله با بیکاری حمایت از کالای ایرانی است/ باید ریشه فساد را خشکاند

مازندمجلس: نماینده مردم بندرلنگه در مجلس با تاکید بر لزوم برخورد با فساد در کشور گفت: با بگیر و ببند نمی‌توان با فساد مبارزه کرد و باید زمینه‌های آن در کشور برطرف شده و ریشه‌هایش خشکانده شود.

مازندمجلس:ناصر شریفی نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم برخورد با فساد در کشور گفت: با بگیر و ببند نمی‌توان با فساد مقابله کرد و باید ریشه‌های آن را در کشور خشکاند و زمینه‌های ایجاد فساد در کشور و منافذ آن را بست.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از کالای تولید داخل افزود: همه ما موظفیم که کالای ایرانی مصرف کنیم و تنها از این طریق است که می‌توان بر مشکل بیکاری و رکود در کشور فائق آمد و آن را به حداقل رساند.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانان ایرانی در ابداع و نوآوری در همه عرصه‌ها برجسته و ممتاز هستند و این را در عرصه عمل نیز اثبات کرده‌اند و لازم است تا در عرصه‌های مختلف تولید و ... از آنها استفاده شود.

شریفی در پایان با بیان اینکه مسئولین باید در بحث حمایت از کالای تولید داخل پیش‌گام شوند خاطرنشان کرد: همه مردم ایران باید برای حمایت از تولید داخلی کالای ایرانی استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز باید با تمام توان در تولید کالای باکیفیت در مسیر تولید کالای باکیفیت حرکت کنند.

کالای تولید ایران ایرانی شریفی حمایت استفاده شورا باکیفیت اسلام نماینده مقابله گفت‌وگو بیکاری خشکاند شورای اسلامی