برگزیده ها
زاهدی درگذشت «پرفسور سید امیرالدین‌ صدرنژاد» را تسلیت گفت

مازندمجلس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت پرفسور سید امیرالدین‌ صدرنژاد از اساتید انقلابی کشور را تسلیت گفت.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت پرفسور سید امیرالدین‌ صدرنژاد از اساتید انقلابی کشور را تسلیت گفت. 

در این پیام آمده است: در آغاز سال نو، حادثه‌ای تلخ قلب جامعه دانشگاهی کشورمان را شکست و به درد آورد؛ درگذشت پرفسور سید امیرالدین‌ صدرنژاد استاد دانشمند و انقلابی، ضایعه‌ای است که جبران آن بسیار سخت می‌نماید. 

این پیام تصریح می‌کند: این استاد گرانقدر تمام سالهای تلاش علمی خود را برای عزت و تربیت سرمایه‌های‌ انقلاب‌اسلامی وقف کرده بود و بی‌تردید برای سال 97 نیز برنامه های گسترده ای داشت؛ کما اینکه سالها دانش خود را در عرصه کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی و ارتقاء تولید ملی بکار برده بود.

در این پیام تأکید شده است: اینجانب یقین دارم که صداقت و درستکاری توأم با معنویت کم نظیر، توشه ای بزرگ برای راه آخرت دکتر صدر نژاد است؛ وظیفه می دانم در نهایت تألم قلبی، خالصانه ترین تسلیت های خود را به خانواده ایشان، جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیم نمایم. امید دارم رفتار علمی و معنوی ایشان الگوی دانشجویان عزیز و اساتید ارجمند کشورمان باشد.

 

انقلاب صدرنژاد تسلیت امیرالدین‌ پرفسور تربیت دانشجویان اسلام استاد دانشگاه جامعه اساتید اسلامی انقلابی درگذشت دانشگاهی کشورمان