برگزیده ها
حاجی عبداللهی: "پایتخت 5" جنجالی و آتشین است

مازندمجلس: هومن حاجی عبداللهی می‌گوید فصل پنجم سریال "پایتخت" نسبت به فصل‌های قبلی برجسته‌تر است و مردم را تا بعد از ایام عید درگیر خود می‌کند.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، هومن حاجی عبداللهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول بازی در یک مینی سریال است و از چهارشنبه اول فروردین با بازی در نقش رحمت در مجموعه "پایتخت 5" هر شب مهمان خانه‌ها شده است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این روزهای خود گفت: این روزها مشغول بازی در سریال "دختر گمشده" هستم که یک مینی سریال شش قسمتی به کارگردانی احمد کاوری است. یک سریال پلیسی است و من به همراه کوروش تهامی در آن نقش پلیس را بازی می‌کنیم. نقش شیرینی‌هایی دارد، اما کار کاملا جدی است.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود بیان کرد: فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید 2 "را هم آماده اکران دارم که منتظر اکران آن هستیم و سریال " پایتخت 5 " که در ایام نوروز از تلویزیون پخش می‌شود.

حاجی عبداللهی ادامه داد: " پایتخت 5" در ادامه داستان قبلی زندگی خانواده نقی معمولی است و اتفاق‌هایی در این فصل رخ می‌دهد که در زندگی نقی معمولی بزرگ‌تر و جذاب‌تر است. رحمت هم در این میان حضور دارد و در روند قصه تأثیرگذار است. کار خوبی شده ولی به دلیل این‌که هنوز کار پخش و دیده نشده خیلی از آن تعریف نمی‌کنم و همه‌چیز را به نظر و سلیقه مخاطب واگذار می‌کنم. ما تمام سعی و تلاشمان را کردیم که مردم کار خوب ببینند و از آن لذت ببرند.

بازیگر نقش رحمت در ادامه عنوان کرد: "پایتخت 5" تا بعد از سیزده به در هم مردم را مشغول خود می کند، نوید می‌دهم که یک سریال جنجالی و آتشین خواهد بود و خیلی برجسته‌تر از فصل‌های قبلی خود خواهد بود.

حاجی عبداللهی در پایان گفت: سال 96 به لحاظ کاری سال خیلی خوبی بود، اما سخت گذشت و اتفاقات بدی در آن افتاد. امیدوارم مردم در سال 97 بهترین سال زندگیشان را داشته باشند و همه چیز بر وفق مرادشان باشد.
سریال پایتخت عبداللهی ادامه مشغول جنجالی زندگی معمولی پخش اکران درباره روزها بازیگر آتشین تلویزیون