برگزیده ها
ناامیدی ویروس فلج‌کننده تولید داخلی است/ جوانان ما کمتر از جوانان اروپایی و آمریکایی نیستند

مازندمجلس: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه یأس و ناامیدی ویروس فلج‌کننده تولید داخلی است، گفت: جوانان ما چیزی کمتر از جوانان کشورهای دیگر و از جمله جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی ندارند.

مازندمجلس:اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث لزوم خودباوری در تولید کالاهای داخلی و نقش اساسی آن در این حوزه، گفت: در طول 4 دهه گذشته از انقلاب اسلامی موفقیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف به دست آمده و توفیقاتی که حاصل شده نتیجه اعتماد به نفس و اتکا به توانمندی‌های داخلی بوده و لذا برای رسیدن به هر موفقیت و دستاورد و هدف‌گذاری در نظام جمهوری اسلامی اولویت اصلی و موتور محرکه رسیدن به اهداف اعتماد به نفس و خوداتکایی و متکی بودن به توانمندی‌های داخلی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر به هر میزان که از این محور یعنی خودباوری دور شویم به سستی، تنبلی، کاهلی و مصرفی شدن گرایش پیدا می‌کنیم و در این وضعیت آسان‌ترین راه این است که دیگران برای ما لقمه درست کنند و آن را به ما تحویل دهند و ما فقط مصرف‌کننده صرف باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: برای اینکه ما از واردات و مصرف کالاهای خارجی فاصله بگیریم و پرهیز کنیم ضرورت دارد که فرهنگ کار و تلاش را در کشور رواج دهیم و از سوی دیگر بپذیریم که در هر کجا که محکم ایستاده‌ایم و به توانمندی‌های داخلی اتکا پیدا کردیم موفق بوده‌ایم. 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مسئولین کشور روی موضوع خودباوری محکم بایستند و رشد و شکوفایی توانمندی‌های داخلی زمانی تحقق پیدا می‌کند که مسئولین زمینه لازم را فراهم کنند و اینکه مسئولین مأیوسانه بگویند ما نمی‌توانیم این بدترین اقدام و بزرگترین عامل بازدارنده برای بروز و ظهور توانمندی‌هاست.

وی با بیان اینکه یأس و ناامیدی ویروس فلج‌کننده تولید داخلی است، افزود: جوانان ما چیزی کمتر از جوانان کشورهای دیگر و از جمله جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی ندارند و بعضاً شاهد هستیم که توفیقات علمی در کشورهای دیگر مدیون جوانان ایرانی است که در آنجا نیز حضور پیدا می‌کنند و اگر زمینه‌های لازم برای فعالیت‌های جوان ایرانی فراهم شود می‌توانیم به توفیقات بزرگی دست پیدا کنیم. 

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: لازم است تا برای حمایت از تولیدات داخلی همه مردم به صحنه بیایند تا مسئولین هم از خواب غفلت بیدار شوند و به صورت واقعی برای رسیدن به شکوفایی و بروز و ظهور توانمندی‌های داخلی برنامه‌ریزی کنند. 

داخلی جوانان توانمندی‌های رنجبرزاده مسئولین اینکه اسلامی خودباوری کشورهای اسلام تولید خاطرنشان ایران ایرانی توفیقات فراهم شکوفایی کالاهای ویروس ناامیدی گفت‌وگو فلج‌کننده اروپایی اعتماد انقلاب آمریکایی ضرورت