برگزیده ها
یوسفیان ملا: دولت برای ایجاد اشتغال باید به طور جدی برنامه ریزی کند

مازندمجلس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مهم‌ترین اولویت‌هایی را که مسئولان در سال ۹۷ باید مدنظر قرار دهند، تبیین کرد.

مازندمجلس: عزت‌الله یوسفیان‌ملا درباره مهم‌ترین اولویت‌هایی که مسئولان در سال 97 باید مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ملت است و مسئولان باید در سال جدید بیش از پیش به آن توجه کنند.
وی با تاکید بر اینکه اشتغال باید جزء برنامه‌های اصلی و مورد تاکید مسئولان باشد، گفت: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری فراهم است و مسئولان و به ویژه دولت باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی کنند.
نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه برای اشتغال‌زایی باید مسئولان همت بیشتری کنند، تصریح کرد: در این راستا باید همه موانعی که بر سر راه اشتغال وجود دارد، برطرف کرد.
یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه منابع و امکانات لازم برای اشتغال‌زایی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما واحدهای صنعتی و تولیدی متعددی داریم که باید از همه ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنیم تا مشکل بیکاری را حل و فصل کنیم.

مسئولان استان بوشهر اشتغال اینکه تدبیر زمینه ایرانی اشتغال‌زایی کالای سرمایه‌گذاری ایران فراهم ظرفیت‌های تاکید مهم‌ترین اعتماد کشاورزی تبلیغ ایجاد فعالیت‌ها یوسفیان‌ملا کیفیت بیکاری برنامه‌ریزی اشاره اظهار ارتقای استفاده بهترین