برگزیده ها

مازندمجلس: شهردار سابق نیویورک و مشاور غیررسمی کاخ سفید آمریکا در مصاحبه با روزنامه‌ای سعودی ضمن حمایت از اغتشاش‌های اخیر در ایران، بر لزوم استفاده از روش‌های غیر نظامی برای براندازی در ایران تأکید کرد.

مازندمجلس: شهردار سابق شهر نیویورک در گفت‌وگو با روزنامه‌ای سعودی ضمن حمایت از اغتشاش‌های دی‌ماه گذشته در برخی شهرهای ایران خواستار براندازی نظام سیاسی ایران شد.
«رودی جولیانی» که همیشه پای ثابت نشست‌های گروهک تروریستی منافقین است با شرکت در نشست این گروهک در شهر واشنگتن گفت که از اغتشاشات در ایران حمایت می‌کند.
مشاور  غیررسمی کاخ سفید در ادامه سخنان خود، ایران را شرور خواند و مدعی شد که راه اندازی اغتشاش بهترین راه برای «خلاص شدن از  نظام ایران» است.
او در این نشست ضد ایرانی از مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در قبال برجام حمایت کرد و گفت که ترامپ می‌خواهد به هر نحوی شده از توافق هسته‌ای با ایران خلاص شود ولی آن را به صراحت نمی‌گوید بلکه اروپایی‌ها را به‌سوی ناامید شدن از این توافق سوق می‌دهد.
جولیانی که از دوستان نزدیک ترامپ نیز به شمار می‌رود، به گروهک ضد انقلاب منافقین قول داد که ایالات متحده آمریکا تمامی ابزارهای لازم برای ایجاد اغتشاش از جمله «دسترسی سریع به اینترنت و انتقال صدای آن‌ها به همه دنیا» را فراهم خواهد کرد.
او گفت که ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ «حمایت نامحدودی» از اغتشاش‌ها در ایران دارند و ابراز امیداوری کرد که ایران شاهد اغتشاش‌های مشابه اغتشاش‌های دی‌ماه شود.
شهردار سابق نیرویورک در حاشیه این نشست ضد ایرانی در گفت‌وگو با روزنامه الریاض عربستان اظهار داشت که کسی به دنبال راه حل نظامی در ایران نیست ولی واشنگتن می‌تواند با روش‌های گوناگونی دست به براندازی نظام ایران بزند.
جولیانی افزود: «ما در گذشته تجربه موفقی در حذف نفوذ مغایر [ با ما ] با استفاده از روش‌های راهبردی مسالمت آمیز داشتیم. جنگ سرد مثال خوبی در این خصوص می‌باشد؛ چرا که ما در عرض چهار سال توانستیم دیوار برلین را برداریم و کمونیسم را نابود کنیم. این همان راهبردی است که ترامپ به دنبال اتخاذ آن در برابر ایران است».
مشاور کاخ سفید ضمن تحریک مقامات سعودی برای اتخاذ مواضع ضد ایرانی اظهار داشت که عربستان می‌تواند «سردمدار منطقه‌ای در جنگ با ایران باشد».
او مدعی شد که عربستان برترین توانایی‌ها و بهترین روابط و ائتلاف‌ها را دارد و «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی در ارتباط با مقابله با تروریسم تلاش‌های ارزنده‌ای داشته است.
ایران ترامپ حمایت اغتشاش ایرانی جولیانی عربستان مشاور گروهک سعودی آمریکا اغتشاش‌های متحده اظهار روش‌های اتخاذ راهبردی ایالات می‌تواند دنبال بهترین گذشته دی‌ماه گفت‌وگو شهردار براندازی منافقین دونالد مواضع واشنگتن توافق