برگزیده ها

مازندمجلس: رییس اسبق رسانه ملی می‌گوید: برخی نهادهای رقیب و رقبای سیاسی همراه رسانه‌های وابسته و هواداران آنان هر کدام مسئولیت بخشی از جغرافیای سواحل شمالی را به عهده بگیرند تا یکبار هم که شده مردم شیرینی رقابت‌های سیاسی را در زندگی خود ببینند.

مازندمجلس: عزت‌الله ضرغامی رییس اسبق رسانه ملی در یادداشت اینستاگرامی خود با عنوان «حصر آشغالی» نوشت:
خیر سرمون امروز خواستیم کنار این رودخانه زیبا عکس بیندازیم! دیر بجنبیم این حصر آشغالی و آلودگی محیط زیست ما را خواهد کشت!
کسانی که در این تعطیلات به دبی و استانبول و باکو و دیگر کشورهای همسایه می روند و ساحل سازی های زیبای آنجا را می بینند می پرسند، چرا؟! حالا ساحل سازی های به عمق 100 متر و طول چند کیلومتر پیشکش، لااقل فکری برای آشغال های مخرب طبیعت بکنیم.
اگر بی فرهنگی برخی آدمها، 10 درصد مقصر این وضعیت باشد بدون تردید 90 درصد تقصیر به مدیریت های شهری و روستایی برمی گردد.
عدم استقرار محل های جمع آوری زباله و اطلاع رسانی و هدایت صحیح مردم در جاده ها، سواحل دریا، ورودی روستاها و کنار رودخانه ها و محل های تفریحی، عامل اصلی پراکندگی زباله در طبیعت است.
بارها در جاده های شمالی کشور کیلومترها طی کردیم که یک کیسه آشغال را در محل خودش بیندازیم ولی موفق نشدیم.
مشکل نه بی آبی است و نه کمبود بودجه، نه به تحریم بر می گردد و نه به توطئه های شیطان بزرگ!
مشکل دیو دیوانسالاری و ندانم کاری های مدیرانی است که در حوزه های ماموریت خود، صاف صاف راه می روند و بدبختی های مردم را می بینند، ککشان هم نمی گزد!
پیشنهادم این است که برخی نهادهای رقیب و رقبای سیاسی همراه رسانه های وابسته و هواداران آنان هر کدام مسئولیت بخشی از جغرافیای سواحل شمالی را به عهده بگیرند تا یکبار هم که شده مردم شیرینی رقابت های سیاسی را در زندگی خود ببینند.
اخیرا ائمه جمعه هم نشان دادند که اگر بخواهند می توانند در حوزه های اجتماعی موج سازی کنند. یا علی!
باب شاخ غول را نمی خواهیم بشکنیم، می خواهیم در 40 سالگی انقلاب، آشغال ها را جمع کنیم!
آشغال رودخانه زباله طبیعت سواحل سیاسی خواهیم شمالی بینند انقلاب خواستیم رسانه آشغالی بیندازیم ضرغامی