برگزیده ها
حمایت از تولیدکنندگان داخلی امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی را به ارمغان می ‌آورد

مازندمجلس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

مازندمجلس:زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به نامگذاری سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: سالی که گذشت محدودیت‌ها، فشارها و مشکلات اقتصادی، عرصه را برای بخش عمده ای از جامعه تنگ کرده و نارضایتی هایی را در برخی شهرها به دنبال آورد.

وی افزود: در این راستا و در سال جدید همه کارگزاران و مسئولان کشور وظیفه دارند در پاسخ به ندای مردم همه تلاش خود را برای گشایش اقتصادی در جامعه فراهم اورند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: انتظار می‌رود در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی را بیش از پیش شاهد باشیم.

سعیدی ادامه اد: فرصت را برای تبریک و شادباش این عید باستانی به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه هم میهنان مغتنم می شمارم و آرزو می کنم سال جدید سالی سرشار از موفقیت، کامیابی و سعادت برای ملت عزیز ایران باشد.

اقتصادی مبارکه انقلاب سعیدی حمایت اسلامی نامگذاری جامعه شورای اجتماعی تولیدکنندگان داخلی امنیت نماینده