برگزیده ها
تولید کنندگان با تولید کالای مرغوب مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند

مازندمجلس: رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: در راستای تحقق شعار سال جاری، تولیدکنندگان باید با تولید کالای مرغوب مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند.

مازندمجلس:، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره نامگذاری سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مهمترین مسئله داخلی و مهمترین موضوع  کشور اشتغال و رونق اقتصادی است. رونق اقتصاد در گرو تولید ملی است و مردم باید از تولید ملی حمایت کنند، حتی اگر کیفیت پایین باشد.

وی افزود: متأسفانه در کشورما زمانیکه یک تولید کننده بازار خوبی پیدا کرد، معمولا کیفیت کالای خود را کاهش می دهد در صورتی که  در  اغلب  کشورها پس از استقبال مردم، بخشی از درآمدهای کسب شده صرف تحقیق و توسعه می شود تا کیفیت کالا بالا برود.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در گرو وظیفه شناسی هر سه قوه و مردم عزیزمان است.

عارف ادامه داد: برای عملیاتی کردن این شعار لازم است دولت با فراهم کردن زیرساخت‌ها و بستر توسعه متوازن در کشور، سرمایه گذاری را تسهیل کنند و تولید و اشتغال زائی را شکل دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید تلاش کند شرایط و الزامات مرتبط با شعار سال را با همراهی دولت از طریق تصویب  قوانین مرتبط با این موضوع  فراهم کند.

عارف خاطرنشان کرد: تولید کنندگان هم باید تلاش کنند با تولید کالای مرغوب مردم را تشویق به خرید کالای ایرانی کنند در این راستا رسانه ها از جمله صدا و سیما هم تاثیر گذار هستند.

تولید کالای کیفیت شورای اسلامی ایرانی کنندگان توسعه فراهم حمایت مرتبط موضوع  فراکسیون مرغوب مهمترین تشویق اشتغال