برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس گفت: بهترین قانون سال گذشته، قانون مبارزه با تقلب در آثار علمی بود البته جای نقد هم دارد اما من روی این قانون بسیار کار کردم.

مازندمجلس: محمود صادقی گفت: در سال 64 ازدواج کردم. با همسرم در یک محله زندگی می‌کردیم و سوابق خانوادگی و قدیمی هم داشتیم، همدیگر را می‌شناختیم و بسیار سنتی ازدواج کردیم. میزان مهریه همسرم یک جلد کلام‌الله مجید، 150 هزار تومان وجه نقد است. سه فرزند دارم. دخترم زینب فرزند ارشد است که فوق لیسانس شهرسازی دارد، وحید لیسانس طراحی صنعتی دارد و سربازی خود را به پایان رسانده و اکنون به دنبال شغل می‌گردد و سومین فرزندم هم محمد سعید عمران خوانده و برای ارشد تغییر رشته به حقوق داده است و در دانشگاه تهران تحصیل می‌کند. وحید به تازگی عقد کرده است.
وی درباره منبع درآمد کنونی خود اظهار کرد: حقوق نمایندگی مجلس را دریافت می کنم. اولین روزی که اعتبارنامه بنده در مجلس تصویب شد، پروانه وکالت خود را به کانون وکلا تودیع کرده و تحویل دادم و بعد از دانشگاه مامور به مجلس شدم.
اهم اظهارات صادقی به شرح زیر است:
*{literal}{{/literal}درباره زمان حضور در فضای مجازی{literal}}{/literal}: بنده فکر کنم به صورت کامل در فضای مجازی هستم (خنده).توئیت‌ها معمولا دیده می‌شوند، عمده دلیل من هم برای انجام این کار این است که احساس کردم به نوعی رسانه‌های رسمی ما را به حاشیه رانده و سانسور کرده‌اند، لذا نیاز به یک رسانه فردی داریم. یک ماه بعد از ورودم به مجلس و عرصه نمایندگی حساب توئیتری را ایجاد کردم و رفته رفته فعالیت من در این حوزه بیشتر شد و حتی گاهی در بین فعالیت‌های خود در صحن علنی هم توئیت می‌کنم.
* فضای مجازی دارای یکسری منافع و فرصت‌‌ها و همچنین یکسری تهدید‌هاست، به نظر باید بتوان میان این دو توازنی را برقرار کرد. در مجموع با ورود این مسائل به تدریج درباره آن هنجارسازی‌هایی انجام می‌شود اما باید گفت با توجه به شرایط امروز دنیا حضور در فضای مجازی یک امر اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توان با آن برخورد کرد بلکه تنها باید آن را به صورت صحیح مدیریت کرد.
*{literal}{{/literal}درباره جنجالی ترین توئیت خود{literal}}{/literal}: فکر کنم آنجا که گفتم سلام، یک بار در پاسخ به سخنان یکی از روسای قوا بنده تنها سلام کردم.
* از قدیم به فوتبال علاقه داشتم و استقلالی بودم، از بچگی با تاج بزرگ شدیم.
* وقت بسیاری برای گوش کردن به موسیقی ندارم، اما موسیقی‌های سنتی را دوست دارم اگرچه گاهی پاپ هم گوش می‌کنم.
*{literal}{{/literal}درباره بهترین روز سال 96 در مجلس{literal}}{/literal}:فکر می‌کنم نطقی که درباره فساد در آذر ماه سال 96 انجام دادم.
*بهترین قانون سال 96 فکر می‌کنم قانون مبارزه با تقلب در آثار علمی بود البته جای نقد هم دارد اما من روی این قانون بسیار کار کردم.
literal درباره مجازی می‌کنم قانون نمایندگی بهترین توئیت یکسری دانشگاه ازدواج صادقی مهریه همسرم بسیار لیسانس فرزند استقلالی