برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رئیس فراکسیون امید مجلس می گوید: هم از عملکرد مجلس و هم از عملکرد دولت دلخور هستم؛ این دو قوه می توانستند بسیار کارآمد تر عمل کنند و در جهت تحقق مطالبات مردم قدم های ارزنده تری بردارند.

مازندمجلس: فائزه عباسی:  از مجلس ششم در قامت یک نماینده اصلاح طلب وارد خانه ملت شد او که در زمان دولت اصلاحات قائم مقام رئیس دفتر رئیس جمهور شده بود در مجلس هفتم ریاست فراکسیون اقلیت را به عهده گرفت. 
قدرت لابی اش بد نیست و در مجلس دهم درست در بزنگاه های حساس، امیدی‌ها بر قدرت چانه زنی او حساب باز می کنند؛ هرچند محمدرضا تابش 18 سال است که عنوان نمایندگی را یدک می کشد و امروز نائب رئیس فراکسیون اصلاح طلب مجلس است اما هنوز هم نسبت فامیلی اش با سید محمد خاتمی بیشتر عامل شهرت سیاسی اوست. خواهرزاده رئیس دولت اصلاحات در گپ و گفتی نوروزی به نامه نیوز از سال 96 گفت. 
او بهترین خاطره  از سال 96 را خبر گشایش در مسئله حصر عنوان می کند و بدترین خاطره اش را غرق شدن سانچی و سقوط هواپیما و زلزله کرمانشاه معرفی می کند؛ آنچه در ادامه می خوانید مشروح این گفت و گو است: 
****
آقای تابش! سال 96 چطور گذشت؟در سال 96 هم اتفاقات خوب و خوشایندی به وقوع پیوست و هم شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار بودیم که غرق شدن کشتی سانچی، زلزله کرمانشاه و برخورد هواپیما تهران- یاسوج به کوه دنا مصداق بارز این وقایع ناخوشایند بود که مردم را مضطرب و ناراحت کرد.
و اتفاق خوشایند سالی که گذشت؟اتفاق خوشایند می توان به انتخابات 96 اشاره کنیم که هم نتیجه ریاست جمهوری و هم نتیجه انتخابات شوراها کام‌مان را شیرین کرد.

بهترین خاطره خود شما در سال 96 چه بود؟هرجا که توانستیم قدمی در جهت احقاق حقوق مردم برداریم یک خاطره خوب برای من محسوب می شود از جمله این وعده نسبی که مسئله محصورین حل شود که اگر این اتفاق رخ دهد بازتاب خوبی در نزد افکار عمومی دارد و مردم را نسبت به حاکمیت امیدوارتر می کند در حد همین خبر هم برای من بسیار خوشایند بود. 
دلخوری سیاسی هم برایتان پیش آمد؟نمی توانم بگویم دلخوری سیاسی داشته‌ام اما هم از عملکرد مجلس و هم از عملکرد دولت دلخور هستم؛ این دو قوه می توانستند بسیار کارآمد تر عمل کنند و در جهت تحقق مطالبات مردم قدم های ارزنده تری بردارند. از فراکسیون خودمان (امید) هم دلخورم؛ با اینکه من عضو هیات رئیسه فراکسیون امید هستم اما از آن دلخورم.
اگر بخواهید یک هفت سین سیاسی بچینید چه چیزهایی را در این سفره قرار می دهید؟سوال از منظر پرسشگری که وظیفه مهمی است؛ سیاست ورزی که همه امور کشور از این درگاه می گذرد؛ سعادتمندی مردم که از مولفه های حکومت خوب است؛ سامان بخشی و تمشیت امور مردم است که باز از مولفه های حکومت رانی خوب است؛ سیادت و بزرگی که در نتیجه شان مردم است و نتیجه حکومت خوب است؛ ساده کردن راه ها سخت و مشکل برای مردم است؛ سماجت بر سر احقاق حقوق ملت هم یکی دیگر از هفت سین های سیاسی است.
عید دیدنی سیاسی کجا می روید؟ما هر سال مفتخریم که آقای خاتمی میهمان شهرمان هستند از این رو اولین عیددیدنی سیاسی را در خدمت ایشان هستیم. 
اولین تبریک عید را به چه کسی می گویید؟ از آنجایی که روز اول در خدمت آقای خاتمی هستیم مسلما اولین تبریک را هم به ایشان می گوییم اما تبریک عید عاطفی را به مادرم گوییم. 
انتظار شما از آقای روحانی و آقای لاریجانی در سال 97 چیست؟انتظارم این است که تلاششان را برای کارآمد کردن این دو قوه بیشتر کنند و همه سعی خود را انجام دهند تا در نتیجه کارآمدی بیشتر این دو قوه  بیشترین پاسخ گویی را به مطالبات مردم داشته باشند. 
سیاسی نتیجه فراکسیون تبریک خاتمی اتفاقات خوشایند حکومت هواپیما خاطره بیشتر کرمانشاه اولین زلزله عملکرد احقاق کارآمد بسیار مطالبات گوییم هستیم نماینده مولفه دلخور اتفاق عنوان ریاست اصلاحات اصلاح گشایش بهترین سانچی مادرم مسئله انتخابات