برگزیده ها

مازندمجلس: معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری در خصوص هیأت رسیدگی به وضعیت بازداشت‌گاه ها و زندان ها گفت: وظیفه این هیأت این است که به رئیس جمهور گزارش دهد چه اتفاقاتی در زندان و بازداشتگاه‌ها افتاده است.

مازندمجلس: لعیا جنیدی درباره آخرین پیگیری هیات رسیدگی به وضعیت زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها گفت: این هیأت در حال رسیدگی به وضعیت بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها است و منتظر ارائه گزارش از مراجع ذی صلاح است.
وی ادامه داد: قبل از سفرم به شیلی یک جلسه برگزار شد که حدود چهار ساعت طول کشید که  اقدامات انجام شده و همچنین مأموریت‌ها مورد پیگیری و بحث قرار گرفت تا تمامی افراد تعهدات و تکالیف‌شان مشخص شود.
معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: جلسات به طور منظم تشکیل می‌شود. ما اطلاعات را از قوه قضائیه،‌ زندان، خانواده‌ها، مراجع امنیتی و وزارت اطلاعات را دریافت خواهیم کرد تا یک گزارش جامع از دل آن بیرون بیاوریم.
وی خاطر نشان کرد: کار هیات رسیدگی به وضعیت بازداشت‌ها و زندان‌ها این است که وضعیت این مکان‌ها را به رئیس جمهور گزارش دهد و مشخص شود که چرا این اتفاقات افتاده است.
جنیدی گفت: این جلسات بعد تعطیلات عید هم ادامه پیدا خواهد کرد.بخشی از نهادها گزارشات خود را داده‌اند اما بخش‌های مهمی هنوز گزارشات خود را ارائه نکرده‌اند و ما منتظر آن هستیم.
وضعیت گزارش رسیدگی زندان‌ها بازداشتگاه‌ها جلسات اطلاعات گزارشات ادامه منتظر جنیدی پیگیری ارائه مراجع